Non scholae sed vitae? Een empirische studie naar de cognitieve transfer effecten van het studeren van klassieke talen in het Vlaams secundair onderwijs
Leiderschap en leiderschapsontwikkeling in het Vlaams secundair onderwijs. Collaboratieve en reflectieve leervormen als medium voor het professioneel leren en welzijn van schoolleiders.
Confessioneel godsdienstonderwijs? Onderzoek naar leerkrachten rooms-katholieke godsdienst als ‘geëngageerde getuigen’ in het Vlaams secundair onderwijs
Confessioneel godsdienstonderwijs? Onderzoek naar leerkrachten rooms-katholieke godsdienst als ‘geëngageerde getuigen’ in het Vlaams secundair onderwijs.
Levensbeschouwelijke diversiteit in het Vlaams (voltijds en gewoon) secundair officieel onderwijs : vertegenwoordiging van de variaties aan richtingen binnen de schoolreglementen
Impliciete aanpak, expliciet beleid : een onderzoek naar de praktische implementatie van queeronderwerpen in het Vlaams secundair onderwijs
Het Vlaams secundair onderwijs in internationaal perspectief. De effecten van de onderwijsstructuur op korte en lange termijn