< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Els Consuegra
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek
- Disciplines:Lerarenopleiding en professionele ontwikkeling van leerkrachten, In service leren en opleidingen op de werkplek
Affiliaties
- Multidisciplinair Inst. Lerarenopleiding (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → Heden - Lerarenopleiding (Departement)
Lid
Vanaf25 jul 2011 → 16 okt 2011, 1 okt 2016 → 30 sep 2019 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf15 sep 2009 → 16 sep 2011, 12 aug 2015 → 24 sep 2015 - Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 jan 2012 → 3 jun 2020 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf17 okt 2011 → 30 sep 2016 - Expertisecentrum Gender, Diversiteit en Intersectionaliteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf12 jul 2011 → Heden
Projecten
1 - 2 of 2 results
- iSTEM inkleuren, een interassociatie-cel om scholen te ondersteunen in STEM-didactiek.Vanaf15 dec 2018 → HedenFinanciering: Vlaams Parlement
- Expertisecentrum GenderVanaf4 okt 2013 → 30 sep 2019Financiering: Univ. - Projectmatig onderzoek
Publicaties
1 - 10 of 19 results
- Predicting adolescent gender role attitudes : Socio-demographic characteristics, family context, and school peer gender culture(2020)
Auteurs: Myriam Halimi, Els Consuegra, Katrien Struyven, Nadine Engels
Pagina's: 51-72Aantal pagina's: 22 - Omgaan met diversiteit in het hoger onderwijs.(2020)
Auteurs: Els Consuegra, Sebastiano Cincinnato
Pagina's: 2-11Aantal pagina's: 10 - Pre-service teachers as members of a collaborative teacher research team(2018)
Auteurs: Vicky Willegems, Els Consuegra, Katrien Struyven, Nadine Engels
Pagina's: 126-139Aantal pagina's: 14 - A multilevel analysis of what matters in the training of pre-service teacher's ICT competencies(2018)
Auteurs: Jo Tondeur, Koen Aesaert, Sarah Prestridge, Els Consuegra
Pagina's: 32-42Aantal pagina's: 11 - Gendered Teacher-Student Classroom Interactions, Student Sense of Equity and Student Achievement.(2018)
Auteurs: Els Consuegra, Myriam Halimi, Nadine Engels
Pagina's: 131-152Aantal pagina's: 21 - A Critical Examination of the Reliability and Validity of a Gender Role Attitude Scale in Flanders (Belgium): What Lessons Can be Learned?(2018)
Auteurs: Myriam Halimi, Els Consuegra, Katrien Struyven, Nadine Engels
Pagina's: 423-438Aantal pagina's: 16 - Gender op school(2018)
Auteurs: Myriam Halimi, Saray Declercq, Els Consuegra
Aantal pagina's: 55 - Teachers and pre-service teachers as partners in collaborative teacher research: A systematic literature review(2017)
Auteurs: Vicky Willegems, Els Consuegra, Katrien Struyven, Nadine Engels
Pagina's: 230-245Aantal pagina's: 16 - Gendered study progress in Flemish academic bachelor programmes(2017)
Auteurs: Els Consuegra, Sebastiano Cincinnato
Pagina's: 61-79 - Professionalisering van onderzoekers door samenwerking in leergemeenschappen(2016)
Auteurs: Els Consuegra, Heleen Becuwe, Vicky Willegems, Natalie Pareja Roblin, Jo Tondeur
Pagina's: 56-68Aantal pagina's: 13