Onderzoeker
Els Breugelmans
- Disciplines:Marketingkanalen en retailing
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing, Campus Antwerpen (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → Heden - Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2012 → 31 dec 2013 - Onderzoekseenheid Marketing, Leuven (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2010 → 30 sep 2013
Projecten
1 - 8 of 8 results
- De toekomst van de retailing: Onderzoek naar de effecten van initiatieven ter verhoging van de klantwaarde op het consumentengedragVanaf1 feb 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- DE IMPACT VAN COVID-19 OP DE SUPERMARKTEN SECTORVanaf1 jan 2021 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- De toekomst van retailing: De impact van klantwaarde verhogende initiatieven op bedrijfswaarde, consumentenpercepties en aankoopgedrag.Vanaf1 okt 2020 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- (Fr)Enemies: De Invloed van Producentenkanalen die Direct aan de Eindconsument Verkopen op Retail VerkopenVanaf1 jan 2017 → 31 dec 2020Financiering: FWO Onderzoeksproject
- Empirisch onderzoek naar de effectiviteit van Direct Marketing-communicatieVanaf29 sep 2015 → 18 dec 2019Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Essays on product and store unavailability.Vanaf21 sep 2015 → 8 feb 2021Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Empirical studies on manufacturer direct channels.Vanaf1 okt 2014 → 10 sep 2018Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Wie heeft de macht? Een empirisch onderzoek naar de gevolgen van een machtsconflict tussen retailer en producent.Vanaf1 okt 2012 → 21 sep 2018Financiering: IOF - Industrieel Onderzoeksfonds, FWO mandaten
Publicaties
1 - 10 of 23 results
- Essays on product and store unavailability.(2021)
Auteurs: Liliana Kowalczyk, Els Breugelmans
- Refocusing loyalty programs in the era of big data: a societal lens paradigm(2020)
Auteurs: Valeria Stourm, Scott A Neslin, Eric T Bradlow, Els Breugelmans, So Yeon Chun, Pedro Gardete, PK Kannan, Praveen Kopalle, Young-Hoon Park, David Restrepo Amariles, et al.
Pagina's: 405 - 418Aantal pagina's: 14 - Empirical Investigations on the Effectiveness of Direct Marketing Communications(2019)
Auteurs: Saeid Vafainia, Els Breugelmans, Tammo HA Bijmolt
- Calling Customers to Take Action: The Impact of Incentive and Customer Characteristics on Direct Mailing Effectiveness(2019)
Auteurs: Saeid Vafainia, Els Breugelmans, Tammo Bijmolt
Pagina's: 62 - 80Aantal pagina's: 19 - Empirical Studies on Conflict Delistings(2018)
Auteurs: Sara Van der Maelen, Els Breugelmans, Kathleen Cleeren
- Empirical studies on manufacturer direct channels.(2018)
Auteurs: Michiel Van Crombrugge, Els Breugelmans, Kathleen Cleeren
- Product unavailability(2018)
Auteurs: Els Breugelmans, Els Gijsbrechts, Katia Campo, K Gielens, E Gijsbrechts
Pagina's: 202 - 219Aantal pagina's: 18 - Something free or something off? A comparative study of the purchase effects of premiums and price cuts(2018)
Auteurs: Bram Foubert, Els Breugelmans, Karen Gedenk, Charlotte Rolef
Pagina's: 5 - 20 - Something free or something off? A comparative study of the purchase effects of premiums and price cuts(2018)
Auteurs: Bram Foubert, Els Breugelmans, Karen Gedenk, Charlotte Rolef
Pagina's: 5 - 20 - The effect of loyalty program expiration policy on consumer behavior(2017)
Auteurs: Els Breugelmans, Yuping Liu-Thompkins
Pagina's: 537 - 550