< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Marco Kotschedoff
- Disciplines:Industriƫle economie, Marketingkanalen en retailing, Marketingmodellen
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Antwerpen) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → Heden
Projecten
1 - 5 of 5
- De impact van tijdelijke BTW verlagingen op supermarktenVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Reacties van retailers en fabrikanten op de COVID19-pandemieVanaf27 sep 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- DE IMPACT VAN COVID-19 OP DE SUPERMARKTEN SECTORVanaf1 jan 2021 → 31 dec 2022Financiering: Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
- De angst voor het tekort: Een empirische studie van de drijfveren en gevolgen van hamsterenVanaf27 jul 2020 → HedenFinanciering: FWO mandaten
- Het gebruik van ontwikkelingen in marketinganalyse om uitdagingen in de samenleving en het bedrijfsleven aan te gaanVanaf10 okt 2019 → 30 sep 2021Financiering: BOF - projecten
Publicaties
1 - 2 van 2
- How Do Nutritional Warning Labels Affect Prices?(2022)
Auteurs: Marco Kotschedoff
- Higher Minimum Quality Standards and Redistributive Effects on Consumer Welfare(2020)
Auteurs: Marco Kotschedoff
Pagina's: 253 - 280