Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation mobile

  • Home
  • Over FRIS
  • Partners
  • Cijfers
  • Classificaties
  • Nieuws
  • Contacteer ons
  • FAQ
  • English
Home

Secundaire navigatie

Toon — Secundaire navigatie Verberg — Secundaire navigatie
  • Contacteer ons
  • FAQ
  • English

Main navigation

  • Home
  • Over FRIS
  • Partners
  • Cijfers
  • Classificaties
  • Nieuws
Zoek term:
Zoek term:
  • (0) Alle resultaten
  • (0) Onderzoekers
  • (0) Organisaties
  • (0) Projecten
  • (0) Publicaties
  • (0) Zoek expertise

Alle resultaten

Zoekresultaten

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Volgende pagina Volgende › ›
  • Laatste pagina Laatste » »

Onderzoekers

(1 - 5 of 5)
Zoek term:

Femke Vyncke

Malaika Brengman

Leo Van Hove

Theo Klimstra

Anja Van den Broeck

Organisaties

(1 - 2 of 2)
Zoek term:

Onderzoekseenheid Marketing, Leuven

Vakgroep Sociologie

Projecten

(1 - 2 of 2)
Zoek term:

Onderwijs en socioculturele identificatie: Leereffecten bevorderen via congruentie.

Huwelijk, gezin en de opkomende vraag van gendergelijkheid in de samenleving in India: op zoek naar mogelijke pastorale manieren die leiden tot gezonde families

Publicaties

(1 - 5 of 8)
Zoek term:

Cultural congruence of websites: conscious, unconscious or coincidental? - The case of Honda Cars

Does congruence between the school and home/community environment make a difference?

The impact of cultural factors on students' learning style preferences: a global comparison between Japan, Australia and Belgium

Biocultural diversity of common walnut (Juglans regia L.) and sweet chestnut (Castanea sativa Mill.) across Eurasia

Family Activities in Families Including a Young Child with a Significant Cognitive and Motor Developmental Delay: an Ecocultural Perspective

Meer

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Volgende pagina Volgende › ›
  • Laatste pagina Laatste » »

Main navigation footer

Toon — Main navigation footer Verberg — Main navigation footer
  • Home
  • Over FRIS
  • Partners
  • Cijfers
  • Classificaties
  • Nieuws

Footer-menu

Toon — Footer-menu Verberg — Footer-menu
  • Departement Economie, Wetenschap en Innovatie
  • Contacteer ons