< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Tine Faseur
- Disciplines:Consumentengedrag, Marketing niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jul 2016 → 31 aug 2023 - Onderzoekseenheid Work and Organisation Studies (hoofdwerkadres Brussel) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 30 apr 2016
Projecten
1 - 3 of 3
- Non-profit organisaties en face-to-face fondsenwerving: Een onderzoek naar de ethische overtuigingen van donateurs en straatwervers, en de impact van deze overtuigingen op het werven en de retentie van donateursVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
- Sabbatperiode Tine Faseur: periode om onderzoek te versterkenVanaf1 jan 2022 → 30 jun 2022Financiering: BOF - mobiliteit
- Sociaal toerisme: Onderzoek naar de drijfveren van aanbieders en de communicatie naar doelgroepen.Vanaf1 okt 2014 → 30 sep 2016Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 10 van 11
- Why customers and peer service providers do not participate in collaborative consumption(2020)
Auteurs: Thijs Zwienenberg, Yves Van Vaerenbergh, Tine Faseur
Pagina's: 397 - 419 - Basisingrediënten voor een goede binding met jongvolwassen schenkers(2017)
Auteurs: Tine Faseur
Aantal pagina's: 110 - How to Pass the Courvoisier? An Experimental Study on the Effectiveness of Brand Placements in Music Videos(2016)
Auteurs: Tine Faseur
Pagina's: 361 - 378 - Social threat appeals in commercial advertising: The moderating impact of perceived level of self-efficacy and self-esteem on advertising effectiveness(2015)
Auteurs: Tine Faseur
Pagina's: 171 - 183 - Fondsen werven door Belgische non-profitorganisaties. PWO Onderzoeksresultaten in de praktijk(2015)
Auteurs: Tine Faseur
Aantal pagina's: 150 - On the Effectiveness of Ego- and Other-Focused Ad-Evoked Emotions: The Moderating Impact of Product Type and Personality(2012)
Auteurs: Tine Faseur
Pagina's: 529 - 546 - Emotional advertising: Revisiting the Role of Product Category(2011)
Auteurs: Tine Faseur
Pagina's: 418 - 426 - The Influence of the Self-Regulatory Focus on the Effectiveness of Stop-Smoking Campaigns for Young Smokers(2011)
Auteurs: Leen Adams, Tine Faseur
Pagina's: 275 - 305 - Communicating the Right Emotion to Generate Help for Connected versus Unconnected Others(2010)
Auteurs: Tine Faseur, Maggie Geuens, Pamela Shoemaker
Pagina's: 498 - 521 - Communicating the Right Emotion to Generate Help for Connected versus Unconnected Others(2010)
Auteurs: Tine Faseur
Pagina's: 498 - 521