< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Samira Ali Reza Beigi
- Disciplines:Toegepaste wiskunde, Statistische en numerieke methoden, Psychologische methoden, Mathematische en kwantitatieve methoden, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Sociale theorie en sociologische methoden, Politieke theorie en methodologie
Affiliaties
- Methodologie van het Pedagogisch Onderzoek (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 mrt 2018 → Heden - Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf10 okt 2017 → 7 feb 2018 - Educatie en Samenleving (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2014 → 28 feb 2018
Projecten
1 - 2 of 2
- School platformisering: Een etnografisch onderzoek naar beleid, pedagogie, en praktijkVanaf1 okt 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Tussen continuïteit en onderbreking: Over 'Taskified' klaspraktijkenVanaf1 okt 2014 → 10 feb 2021Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 10
- The timescape of school tasks: towards algorhythmic patterns of on-screen tasks(2023)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Jan Masschelein, Mathias Decuypere
Pagina's: 101 - 117 - Critical and participatory design in-between the tensions of daily schooling: working towards sustainable and reflective digital school development(2023)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi
Pagina's: 337 - 349 - Laws of Edu-Automation? Three Different Approaches to Deal with Processes of Automation and Artificial Intelligence in the Field of Education(2023)
Auteurs: Mathias Decuypere, Samira Ali Reza Beigi, Jan Masschelein, Maarten Simons, Lanze Vanermen
Pagina's: 44 - 55 - Disentangling fast school policy at a slow pace(2021)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Jan Masschelein, Mathias Decuypere
Pagina's: 169 - 184 - In between continuity and rupture: On taskified classroom practices(2021)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Mathias Decuypere, Jan Masschelein
- Investigating digital doings through breakdowns: a sociomaterial ethnography of a Bring Your Own Device school(2020)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Jan Masschelein, Mathias Decuypere
Pagina's: 193 - 207 - The agencement of taskification: On new forms of reading and writing in BYOD schools(2020)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Jan Masschelein, Mathias Decuypere
Pagina's: 1514 - 1525 - The agencement of taskification: On new forms of reading and writing in BYOD schools(2020)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Jan Masschelein, Mathias Decuypere
Pagina's: 1514 - 1525 - Classroom spaces in the making: A Sociomaterial account of digital screens in BYOD schools(2019)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi, Mathias Decuypere
Pagina's: 51 - 67 - Studying with the Internet: Giorgio Agamben, Education, and New Digital Technologies(2018)
Auteurs: Samira Ali Reza Beigi
Pagina's: 553 - 566