< Terug naar vorige pagina

Project

Predictieve Analyse voor Klanteninzichten: Gegevensverrijking

Naast algoritmeverbetering en tijdsvensteroptimalisatie is gegevensverrijking een strategie om de predictieve performantie van klantengedragsmodellen te verbeteren. Gegevensverrijking is gedefinieerd als de evaluatie van de toegevoegede waarde van verschillende gegevenstypes met betrekking tot predictieve kracht. Het doel van dit project is het onderzoeken van gegevensverrijking in een groot sociaal netwerk voor voorspelling van afnemingsverhoging en netwerkgroei.

Datum:1 sep 2013 →  30 jun 2014
Trefwoorden:netwerkgroei, predictieve analyse, klanteninzichten, afnemingsverhoging, gegevensverrijking
Disciplines:Statistische en numerieke methoden, Toegepaste wiskunde, Artificiële intelligentie, Economische geschiedenis, Micro-economie, Management, Toerisme, Cognitieve wetenschappen en intelligente systemen, Toegepaste economie, Macro-economie en monetaire economie, Bedrijfsadministratie en boekhouding