< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Stijn Van Laer
- Disciplines:Onderwijspsychologie en educatief ontwerp
Affiliaties
- Instructiepsychologie en -technologie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf13 nov 2014 → 31 okt 2018
Projecten
1 - 1 of 1
- De controle van lerenden ondersteunen: zelfgereguleerd leren in blended leeromgevingenVanaf1 nov 2014 → 4 okt 2018Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 6 van 6
- Adults’ self-regulatory behaviour profiles in blended learning environments and their implications for design(2020)
Auteurs: Stijn Van Laer, Jan Elen
Pagina's: 1 - 31 - The effect of cues for calibration on learners' self-regulated learning through changes in learners’ learning behaviour and outcomes(2019)
Auteurs: Stijn Van Laer, Jan Elen
Pagina's: 30 - 48 - An instrumentalized framework for supporting learners’ self-regulation in blended learning environments(2018)
Auteurs: Stijn Van Laer, Jan Elen, Mike Spector, Barbara Lockee, Marcus Childress
Pagina's: 1 - 38 - In search of attributes that support self-regulation in blended learning environments(2016)
Auteurs: Stijn Van Laer, Jan Elen
Pagina's: 1395 - 1454 - Improving blended learning in teacher education: A multidimensional approach(2016)
Auteurs: Jo Tondeur, Stijn Van Laer, Jan Elen, Brent Philipsen, Chang Zhu, Hilde Van Laer, Koen Depryck, Natalie Pareja Roblin, Gregory Chamblee, Lee Langub
Pagina's: 1142 - 1145Aantal pagina's: 4 - Blended multicampus education for lifelong learners(2012)
Auteurs: Katie Goeman, Stijn Van Laer
Pagina's: 97 - 103