Onderzoeker
Katrien Berte
- Disciplines:Communicatiewetenschappen, Andere media en communicatie, Media studies, Journalistiek en professioneel schrijven
Affiliaties
- Vakgroep Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 jul 2005 → 30 nov 2008
Publicaties
1 - 10 van 26
- User-driven innovation? Challenges of user involvement in future technology analysis(2010)
Auteurs: Katrien De Moor, Katrien Berte, Lieven De Marez, Wout Joseph, Tom Deryckere, Luc Martens
Pagina's: 51 - 61 - Adoption versus use diffusion of iDTV in Flanders: personalized television content as a tool to cross the chasm?(2010)
Auteurs: Katrien Berte, Dimitri Schuurman, Lieven De Marez, Artur Lugmayr, Petri Vuorimaa, Pertti Näräen, Celia Quico, Gunnar Harboe
Pagina's: 15 - 22 - Using Web2.0 to support the independent film production process(2010)
Auteurs: Laurence Hauttekeete, Katrien Berte, Peter Mechant, Steve Paulussen, Evelien De Waele-De Guchtenaere, Erik Mannens
Pagina's: 134 - 156 - User-driven innovations? Reassessing the value of bottom-up approaches within an interdisciplinary mobile media context.(2008)
Auteurs: Katrien Berte, Katrien De Moor, Lieven De Marez, Wout Joseph, Tom Deryckere, Luc Martens
Aantal pagina's: 1 - Assessing the added value of alternative distribution methods for digital TV in a cable-dominant region(2008)
Auteurs: Lieven De Marez, Tom Evens, Dimitri Schuurman, Katrien Berte, Eric Dejonghe, Ágnes Urbán, Bartolomeo Sapio, Tomaz Turk
Pagina's: 15 - 22 - Advertising in a Digital Media Environment (ADME): an interdisciplinary approach to a user-centered advertising model for iDTV(2008)
Auteurs: Katrien Berte, Kris Vanhecke, J Pelssers, Wim Holvoet, Toon De Pessemier, G Jans, Valentijn Verbrugghe, Tom Deryckere, Philip Leroux, Luc Martens, et al.
Pagina's: 123 - 131 - A software tool to relate technical performance to user experience in a mobile context(2008)
Auteurs: Tom Deryckere, Wout Joseph, Luc Martens, Lieven De Marez, Katrien De Moor, Katrien Berte
Pagina's: 673 - 678 - Reclame in een digitaal medialandschap: uitdagingen, opportuniteiten en knelpunten voor reclame op interactieve digitale televisie
Auteurs: Katrien Berte
Aantal pagina's: 1 - Tailoring Analogous TV Commercials to mimic iDTV Interactivity
Auteurs: Johan Pelssers, Katrien Berte, Artus Lugmayr, Stefan Kemper, Marianna Obrist, Thomas Mirlacher, Manfred Tscheligi
Pagina's: 87 - 91 - Broadband for culture, a culture for broadband?
Auteurs: Katrien Berte, Laurence Hauttekeete, Peter Mechant, Nulens Gert
Pagina's: 119 - 135