< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Jolien Vandenbroele
- Disciplines:Consumentengedrag, Marketing
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → 30 sep 2022 - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf15 mrt 2016 → 30 sep 2018
Projecten
1 - 1 of 1
- De impact van normatieve cues op voedselconsumptieVanaf1 okt 2016 → 30 sep 2020Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 8 van 8
- Mock meat in the butchery : nudging consumers toward meat substitutes(2021)
Auteurs: Jolien Vandenbroele, Hendrik Slabbinck
Pagina's: 105 - 116 - Nudging to get our food choices on a sustainable track(2020)
Auteurs: Jolien Vandenbroele, Hendrik Slabbinck
Pagina's: 133 - 146 - Curbing portion size effects by adding smaller portions at the point of purchase(2018)
Auteurs: Jolien Vandenbroele, Hendrik Slabbinck
Pagina's: 82 - 87 - Nudging consumers towards less meat consumption(2018)
Auteurs: Jolien Vandenbroele, Hendrik Slabbinck
Aantal pagina's: 1 - If you work it,flaunt it : conspicuous displays of exercise efforts increase mate value
Auteurs: Jolien Vandenbroele
Aantal pagina's: 1 - Portion size effects vary : the size of food units is a bigger problem than the number
Auteurs: Jolien Vandenbroele, Natalina Zlatevska
Pagina's: 27 - 40 - If you work it, flaunt it : conspicuous displays of exercise efforts increase mate value
Auteurs: Jolien Vandenbroele
Pagina's: 586 - 598 - Food-tastic choice! : nudging to get our food choices on a healthy and sustainable track
Auteurs: Jolien Vandenbroele