< Terug naar vorige paginaPublicatie Waarom de onderwijshervorming broodnodig is Tijdschriftbijdrage - TijdschriftartikelTijdschrift: De GidsISSN: 0378-4657Issue: 9Volume: 104Pagina's: 31 - 36Jaar van publicatie:2013Institutional Repository URL: https://lirias.kuleuven.be/1896488Auteurs/uitgeverIdes Nicaise (First author)Katleen De Rick (Auteur)Steven Groenez (Auteur)Johan Hoornaert (Auteur)Goedroen Juchtmans (Auteur)Heidi Knipprath (Auteur)Jeroen Lavrijsen (Auteur)Walter Van Trier (Auteur)Loes Vandenbroucke (Auteur)Mayke Vandeputte (Auteur)Lode Vermeersch (Auteur)Thomas Wouters (Last author)OnderzoekseenhedenOnderzoeksgroep Sociaal en Economisch Beleid en Maatschappelijke Integratie(Onderzoekseenheid)KU LeuvenOnderzoeksgroep Onderwijs en Arbeidsmarkt(Onderzoekseenheid)KU LeuvenFaculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen(Faculteit)KU LeuvenSchoolpsychologie en Ontwikkeling in Context (OE)(Onderzoekseenheid)KU LeuvenHIVA - Onderzoeksinstituut voor Arbeid en Samenleving(Onderzoeksinstituut)KU LeuvenOnderzoekseenheid Economie, Leuven(Onderzoekseenheid)KU Leuven