Projecten
Erasmus + Strategisch partnerschap ASSET-H - Awareness of Students' Skills: an Employability Toolkit for the Humanities KU Leuven
ASSET-H: Awareness of Students’ Skills: an Employability Toolkit for the Humanities
Erasmus + KA2 Cooperation for innovation and the exchange of good practices, KA203 Strategic partnerships for higher education
Project number 2020-1-BE02-KA203-074669; Project partners: KU Leuven (lead partner), University of Leiden, University of Helsinki, Randstad
Employers demand the right mix of domain-specific and transversal skills, but ...
Building up Resources for Institutions to Develop Global Engagement of International Students by MENTORS HOWEST
Validation of Actionable Genomic ABerrations in a paediatric Oncology Network for Doctorate students Universiteit Gent
Pre-clinical drug development for paediatric cancers is very complex, resource intensive and requiring multi-disciplinary expertise and innovative approaches. The VAGABOND ITN, consisting of 12 academic and 6 non-academic partners from 8 European countries, aims to create a multidisciplinary and multi-sectoral program to validate new therapeutic interventions in paediatric cancer. This network will be sustainable embedded in the ITCC ...
SPACE 2.0 : The development of a virtual learning environment to train students’ communication skills through human-computer interaction with virtual clients. HOWEST
Promoting entrepreneurial and innovative Learning of University Students Universiteit Gent
Improving the Mathematics Learning Experience for Disadvantaged Primary School Students in Tanzania Through the Use of Intelligent Agents Universiteit Gent
Een diepteonderzoek naar kwetsbare studenten binnen de Belgische context en hoe hoger onderwijs beleid de weerbaarheid van deze studenten kan versterken. Universiteit Antwerpen
De rol van de kenmerken van studenten, zelfregulerend leren en cognitieve vaardigheden bij het voorspellen van de academische resultaten van studenten bij blended learning. KU Leuven
Invoering Recente technische vooruitgang in informatie- en communicatietechnologieën (ICT) en andere maatschappelijke transformaties hebben de manier veranderd waarop mensen communiceren, met elkaar omgaan en onderwezen worden. De komst en exponentiële groei van internet resulteerde in nieuwe trends en toepassingen van media bij het creëren van leeromgevingen in onderwijsomgevingen. Bijgevolg worden de leeromgevingen drastisch veranderd in ...