De rol van steekproefkenmerken in de stabiliteit van de schattingen van de toegevoegde waarde van scholen: steekproefgrootte, leerlingenmobiliteit en steekproefheterogeniteit.
De rol van steekproefkenmerken in de stabiliteit van de schattingen van de toegevoegde waarde van scholen: steekproefgrootte, leerlingenmobiliteit en steekproefheterogeniteit.
Bepalen van steekproefkenmerken om de (stabiliteit van de) toegevoegde waarde van scholen te modelleren en rapporteren: steekproefgrootte, leerlingenmobiliteit en steekproefheterogeniteit.
Bepalen van steekproefkenmerken om de (stabiliteit van de) toegevoegde waarde van scholen te modelleren en rapporteren: steekproefgrootte, leerlingenmobiliteit en steekproefheterogeniteit.
The Development of the Reading Comprehension – Progress Monitoring (RC-PM) Tool for Late Elementary Students
Burgerschap in een diverse samenleving. De relatie tussen sociale burgerschapscompetenties van leerlingen, sociaal-etnische achtergrond en diversiteit in de klas.