Projecten
Studieopdracht naar de kostenefficiëntie van het renting systeem voor rolstoelen in de woonzorgcentra. Universiteit Hasselt
De moleculaire ontrafeling van drie antibacteriële proteïnen van Pseudomonas faag LUZ19 voor biotechnologische toepassingen KU Leuven
De studie van bacteriële virussen of ‘bacteriofagen’ is een interessant onderzoeksveld dat toepassingen kent in verschillende domeinen. Zo is de moderne moleculaire microbiologie gebaseerd op fundamenteel faagonderzoek en zijn faagafgeleide enzymen en kloneringstechnieken niet weg te denken uit moleculaire laboratoria. Daarnaast worden fagen in zowel medische, industriële, voedsel en agrarische omgevingen gebruikt om efficiënt bacteriën te ...
De analyse en ontwikkeling van transformeerbare 'active bending'-systemen voor mobiele architecturale toepassingen Vrije Universiteit Brussel
Modellen gebaseerd op de kip (Gallus gallus) om inzicht te krijgen in de interactie tussen Salmonella, microbiota en de gastheer tijdens vroege infectie en vaccinatie KU Leuven
Bacteriën in de darm leven in dichte en genetisch diverse gemeenschappen, waarin ze in competitie treden met elkaar om middelen en ruimte. Een sleutel gevolg van het belang van competitie is dat het bacteriële regulatorische netwerken zou moeten vormgeven. Er wordt inderdaad verwacht dat natuurlijke selectie cellen zal bevoordelen die adequaat kunnen reageren op de aanwezigheid van concurrerende stammen. We hypothetiseren dat deze defensieve ...
Interferentie met verdedigingsreacties in pathogene gemeenschappen op de gastheer interfase: Een modelleringsbenadering naar een geïntegreerde strategie voor de bestrijding van Salmonella bij kippen KU Leuven
Statistische/psychometrische technieken voor digitale leertoepassingen KU Leuven
Digitale leeromgevingen zijn populaire hulpmiddelen geworden om vaardigheden in studenten te oefenen. Als belangrijk voordeel kunnen deze leeromgevingen de leerervaring personaliseren. Zo passen Computerized Adaptive Practice (CAP)-omgevingen continu de moeilijkheidsgraad van de oefeningen aan het huidige vaardigheidsniveau van de student aan, waardoor het individuele leerproces wordt bevorderd. Deze adaptiviteit vereist echter dat ...