Over Gemoed en Media: Het Ontrafelen van de Relatie tussen de Affectieve Media Ervaringen van Adolescenten en hun Emotionele Welzijn
Wanneer en hoe dragen (sociale) media bij tot het professioneel keuzeproces van adolescenten? De ontwikkeling van het MAP model als een conceptueel kader om de rol van (sociale) media in professionele keuzes te beschrijven
Mediawijs onderwijs met Media Didactica. Lerarenopleidingen activeren mediagebruik en kritische reflectie op de media.
Proeftuin Media XR/5G - Connecting audiences with immersive realtime & interactive 3D media experiences
De verwerking van en reactie op toevallig tegengekomen sociale media inhouden bij adolescenten - Een onderscheid tussen polariserende en depolariserende incidentele sociale media effecten
Media legislation (act CLXXXV on media services and on the mass media, act CIV on the freedom of the press, and the legislation on taxation of advertisement revenues of mass media) of Hungary adopted by the Venice Commission at its 103rd Plenary Session
Digitisation, internationalisation and changing business models in local media markets: An analysis of commercial media’s perceptions on challenges ahead
State-of-the-Art report on studies of literacy and learning in and through social media: on studies of literacy and learning in and through social media
2021 National Assessment of Critical Thinking, Media Wisdom and Problem Solving in the Third Grade of Secondary Education in Flanders (General - Vocational - Technical Track)
Tweet ID dataset for Phelan, S. & Maeseele, P. Critiquing “mainstream media” on Twitter: between moralized suspicion and democratic possibility. International Journal of Communication.