Projecten
Internationaal netwerk voor de opleiding van beginnende onderzoekers voor Geavanceerde Kwaliteitscontrole door Computed Tomography KU Leuven
KLINISCHE VALIDATIE VAN CONE BEAM COMPUTED TOMOGRAPHY VOOR OBJECTIEVE BEPALING VAN KAAKBOT KWALITEIT EN KWANTITEIT KU Leuven
Radiologische botevaluatie werd als een essentieel element beschouwd tijdens de orale en maxillofaciale preoperatieve planning en follow-up. De klinische evaluatie van botkwaliteit wordt grotendeels gebaseerd op lineaire metingen en is een subjectieve visuele interpretatie van tweedimensionale (2D) beelden. Met de ontwikkeling van driedimensionale (3D) beeldvormingsmodaliteiten met hoge resolutie, hebben nieuwe methoden voor het analyseren ...
Image Reconstruction and Analysis for Positron Emission Tomography in Oncology KU Leuven
Optimalisatie van cone beam computed tomography voor dentomaxillofaciale toepassingen KU Leuven
CONgolese heritage objects examined and contextualized through X-ray Tomography - CONteXT Universiteit Gent
Het onderzoeksproject CONteXT wil de - vaak schaarse - kennis over de collectie Congolese houten erfgoedobjecten in het Koninklijk Museum voor Midden-Afrika aanvullen door de objecten zelf aan het woord te laten via de analyse van hun materiële geschiedenis. Door de verwerking van hoge resolutie X-stralen foto's met microtomografie (μCT) van honderd Congolese voorwerpen kan op niet-invasieve wijze informatie worden afgeleid over de ...
Integrated photonic laser sources for optical coherence tomography Universiteit Gent
Positron Emission Tomography in Agriculture and Life: PET for the study of wheat growth in biotic and abiotic stress Universiteit Gent
Een nieuwe wind? Moderne psychologie en onderwijshervorming in de Chinese Republiek (1919-1937). Een 'life geography' van Shu Xincheng. KU Leuven
Dit proefschrift richt zich op de periode tussen 1919 en 1937 om de introductie en toepassing van westerse principes van de moderne psychologie in Chinese onderwijshervormingen in het begin van de 20e eeuw te onderzoeken. De studie wil verder gaan dan een top-down perspectief en gebruikt in plaats daarvan een biografische lens om het belang te benadrukken van praktijken aan de basis in de modernisering van het Chinese onderwijs. Door het ...