Kinderen leren tellen is goed, maar hen leren dat hun culturen meetellen op school is beter: De rol van leerkrachten in de ontwikkeling van de culturele oriëntaties van adolescenten met een migratieachtergrond.
Het vrijwaren van de Russische cultuur als culturele realiteit of culturele constructie? Het nieuwsmagazine ‘Geïllustreerd Rusland’ en Russische emigratiecultuur in Europa tijdens het interbellum.
Nieuwe invalshoeken op het zogenaamde 'late Middle Kingdom funerary assemblage'. Een Egyptische funeraire praktijk uit de Middenbronstijd in het licht van stedelijke cultuur, religie en culturele interrelaties.
Cultuur, sociale structuur en het zelf: Onderzoek naar culturele fit in zelfconstructie, veranderingen daarin en de voorspellers en uitkomsten daarvan
Projectaanvraag bij Horizon Europe: Bestemming: Innovatief Onderzoek rond het Europees Cultureel Erfgoed en de Culturele en Creatieve Industrieën.
Cultuur in samenwerking of samenwerking in cultuur? Boekbespreking Proefschrift Nguyên Phu’o’ng-Mai (2008) over ‘Cooperation and culture. Cooperative learning in Asian Confusion heritage cultures – the case of Viet Nam.
Profiling organizational culture: using grid-group cultural theory as a lens to take a snapshot of an organization’s culture
Safeguarding Russian culture as a cultural reality or as a cultural construct? The newsmagazine ‘Illustrated Russia’ and popular Russian émigré culture in the interwar period
TOPTRANS: a micro-transfer printing instrument with sub-micron alignment accuracy on a large scale for the electronic/photonic microsystems of the future (TOPTRANS)
Point, polygon, or marker? In search of the best geographic entity for mapping Cultural Ecosystem Services using the online PPGIS tool, "My Green Place."
Replication Data to: Explaining varying lobbying styles across the Atlantic An empirical test of the cultural and institutional explanations
Replication Data for: Markerless motion capture to assess upper extremity movements in individuals with dyskinetic cerebral palsy: an accuracy and validity study