Leren houden van cognitieve uitdaging: de ontwikkeling van 'Need for Cognition' bij kinderen en jongeren begrijpen en bevorderen
PACTA-studie (Physical Activity, CogniTion and Aging): Een longitudinaal onderzoek naar de relatie tussen type en dosis fysieke activiteit en cognitieve achteruitgang bij ouderen met een milde cognitieve beperking
Leren houden van cognitieve uitdaging: de ontwikkeling van 'Need for Cognition' bij kinderen en jongeren begrijpen en bevorderen
Krediet voor deelname aan een congres in het buitenland: " Brain, Cognition and movements in MS: challenges for rehabilitation" - Tel-Aviv 27 tem 29 oktober 2019
Samenwerking in de media: de impact van interthinking en distributive cognition op nieuwsproductieprocessen.
Effects of non‐invasive vagus nerve stimulation on cognitive and autonomic correlates of perseverative cognition
Are motivational benefits of adequately challenging schoolwork related to students' need for cognition, cognitive ability, or both?
Children's advertising literacy: recognition and understanding of banners and the role of need for cognition and advertising literacy classes
Improving clarity and transparency in cognitive assessment: conversion of the Cambridge Cognition Examination to the International Classification of Functioning, Disability and Health.
In-Situ microscopic observation of plastic deformation of metals tested under variable condition (UHR-FEG-SEM)
Dataset "The effects of transcutaneous auricular vagus nerve stimulation (taVNS) on perseverative cognition"
Qualitative dataset - Social justice-oriented narratives in European urban food strategies: Bringing forward redistribution, recognition and representation (Smaal et al., 2021)
Seasonal variation of mortality, detectability and body condition in a population of the adder (Vipera berus)
CSV files and R script : writing process data of typed picture description by 15 cognitively impaired patients and 15 healthy controls