Projecten
Exploring Opportunities for a University Collaboration on Food Security,Health and Higher Education Research in Rwanda Universiteit Gent
VALIDIV: Valorising linguistic diversity in multiple contexts of primary education. Vrije Universiteit Brussel
ICT programme (2019-2023) for Institutional University cooperation: between Universidad Central "Marta Abreu" de las Villas (Cuba) -(jaar 1) Vrije Universiteit Brussel
Francqui-Leerstoel VUB - Academiejaar 2020-2021: toegekend aan Prof. Mien Segers, Maastricht University Vrije Universiteit Brussel
and Business Administration van de Universiteit Maastricht en coördinator van de MSc
Management of Learning. Collega Segers is een internationale autoriteit op vlak van
maatschappelijke impactstudies van onderwijsprogramma’s met specifieke focus op
kwetsbare groepen waarin zij haar pedagogische expertise koppelt aan ...
Leading International Vaccinology Education (LIVE) - GA 2018-1484/001-001-EMJMD Universiteit Antwerpen
(ERASMUS MUNDUS) EUCNDOC: Enhancing the visibility of EHE and strengthening the dialogue and cooperation with Chinese stakeholders in the field of doctoral education Vrije Universiteit Brussel
Multicultural Classrooms: Inclusive Learning and Teaching in Higher Education HOGENT
'Educated brains raising brains in need of education". Kritische metafooranalyse van conceptualisaties van 'goed ouderschap' in (neuro)Discours over ouderschap in Vlaanderen KU Leuven
SAMENVATTING – ‘Educated brains raising brains in need of education’. Kritische metafooranalyse van conceptualisaties van ‘goed ouderschap’ in (neuro)Discours over ouderschap in Vlaanderen – door Joyce Leysen
Onderzoek over de relatie tussen ‘goed ouderschap’ en discours over de hersenen situeert zich voornamelijk binnen onderzochte contexten van Angelsaksische landen en streken, zoals de VK en de VS. Literatuurstudie geeft aan dat ...
Restitution of Intangible Cultural Heritage for Sustainable Education. Universiteit Gent
Education in the DR-Congo continues to bear a colonial imprint felt both in content and in medium of instruction which is predominantly French. The TETELA project wishes to restitute an important body of multilingual oral traditions collected in the colonial period and explore its potential for sustainable education that is more culturally and historically anchored.