Projecten
Soft skills Vlerick Business School
The differential role of cognitive and linguistic skills in the development of reading in Arabic language KU Leuven
The proposed longitudinal study will simultaneously target the core domains of the academic skill literacy, including word reading accuracy, fluency, phonological awareness, morphological awareness. It aims to investigate literacy development of children from kindergarten to second grade in order to learn about the predictors of and risks factors for specific reading disabilities. Firstly, there should be an identification of children at risk ...
Ontwikkeling KYSS 16 soft skills voor VDAB AP Hogeschool Antwerpen
Het effect en de functie van soft skills binnen een familiebedrijf. Universiteit Hasselt
Versterken van de 21st century skills in de Howest curricula (Voorsprongfonds WST2) HOWEST
A study on learning the 21st-century skills through virtual reality KU Leuven
Virtual Reality (VR) wordt hoe langer hoe meer ingezet in de onderwijssector. VR biedt een kostenefficiënte methode om vaardigheden te leren en te trainen in een gecontroleerde omgeving, waardoor ook kwantitatieve gegevens kunnen worden verzameld, die in de echte wereld misschien moeilijker te meten zouden zijn. De mogelijkheid om continu te trainen zonder dat je een opstelling hoeft te reconstrueren of materialen moet vervangen of kopen is ...
Scope Your Textile Skills Antwerp Management School
Identificatie en Versterking van Niet-Technische Skills in Software Engineering Onderwijs KU Leuven
Industriële software ontwikkeling is een jonge en complexe sector die nog vol uitdagingen zit om een succesvol product te kunnen ontwikkelen. Deze uitdagingen zijn niet gelimiteerd tot technische problemen. De meeste studenten en sollicitanten kunnen hun relatief snel aanpassen aan technische tools en programmeertalen, maar hebben vaak gebrek aan andere vereiste essentiële vermogens.
Onvolmaakte technische vaardigheden voor de aspirant ...