School-gebaseerde psychosociale zorg voor jongeren met een vlucht- of migratieachtergrond: Een mixed-method exploratie van de rol van scholen en school gebaseerde psychosociale interventies in welbevinden en relationele processen van traumaherstel.
Assessment en bevordering van de psychosociale, linguïstische, en culturele ontwikkeling van jonge nieuwkomers: een tweefasig mixed-method interdisciplinair onderzoek
De (on)macht van de psychosociale dienst. Enkele reflecties bij de (mogelijke) impact van het psychosociaal verslag in het beslissingsproces van de strafuitvoeringsrechtbanken
Comparison between the first and second versions of the Copenhagen Psychosocial Questionnaire: psychosocial risk factors for a high need for recovery after work
School-based psychosocial care for refugee and migrant young people: A mixed-method exploration of the role of schools and school-based psychosocial interventions in shaping well-being and relational processes of post-trauma reconstruction.
The ELPAT living organ donor Psychosocial Assessment Tool (EPAT): from 'what' to 'how' of psychosocial screening - a pilot study
Association of neck and shoulder complaints with psychosocial factors measured by the Copenhagen Psychosocial Questionnaire