Bepalen van steekproefkenmerken om de (stabiliteit van de) toegevoegde waarde van scholen te modelleren en rapporteren: steekproefgrootte, leerlingenmobiliteit en steekproefheterogeniteit.
Startleeftijd en buitenschools contact met Engels: Engels leren in en buiten de school in Vlaanderen en Noorwegen
What you see is what you get? Het gebruik en effectiviteit van multimodale input voor tweede taalverwerving
Studie naar de neurocognitieve impact van preventief gamen en luisteren naar verbeterde spraak bij kleuters met een risico op dyslexie
The relationship between extramural English and learners’ listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety
The relationship between extramural English and learners' listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety
The strength of cross-language interdependence for listening comprehension proficiency in Turkish-Dutch emergent bilinguals : testing three hypotheses
Is less more? Effectiveness and perceived usefulness of keyword and full captioned video for L2 listening comprehension
2007 National Assessment on Dutch Reading Comprehension and Listening in Primary Education in Flanders
2013 National Assessment of Project Integrated General Subjects in the Third Grade of Secondary Education in Flanders (Vocational Track)