Projecten
LEONARDO DA VINCI voorbereidend bezoek onder programma "Een leven lang leren": (2011-LDV-PRE-625) Vrije Universiteit Brussel
e netwerken of flankerende maatregelen willen opzetten, te helpen bij het contacteren en ontmoeten van geschikte partnerinstellingen en/of het opstellen van een werkplan ter voorbereiding van de aanvraag ...
Erasmus + KA226: meer zelfregulerend leren met technologisch versterkt leren voor ALLE docenten die digitaal gaan (INSTALL-EU) Vrije Universiteit Brussel
Erasmus+ Key Action 2 : FLECSLAB - Flexibele leergemeenschappen ter ondersteuning van levenslang leren over de grenzen heen Vrije Universiteit Brussel
staat voor Flexible LEarning Communities Supporting Lifelong learning Across Borders en suggereert een ...
Stimuleren van levenslang leren voor een alomvattend en levendig Europa KU Leuven
Het ENLIVEN onderzoek beoogt een grotere effectiviteit van beleidsinterventies in de volwasseneneducatie, d.m.v. state-of-the-art methoden en theorieën (bv.. Case-Based Reasoning methodologie in artificiële intelligentie, bounded agency theorie). Het project ontwikkelt en toetst een innovatief 'Intelligent Decision Support System' om een evidence base te bouwen voor beleidskeuzen op dat vlak. Daarbij ligt de nadruk op de bevordering van ...
Visie, scenario's, inzichten en aanbevelingen over hoe ICT kan helpen om levenslang leren een realiteit te maken voor iedereen. KU Leuven
Ondersteuning van EU's twin transities via intergenerationeel leren, kennisuitwisseling en gedeelde acties Odisee vzw
Leren van innovatie in publieke sectoromgevingen. KU Leuven
The LIPSE project (Learning from Innovation in Public Sector Environments) identifies drivers and barriers to successful social innovation in the public sector. Through studying social innovation and co-creation practices and processes in 11 European countries and 7 policy sectors, LIPSE will create and disseminate essential knowledge about public innovation. The LIPSE consortium consists of leading institutions in 11 European countries. ...
Effectief én efficiënt duaal leren in het hoger onderwijs HOGENT
Translationeel onderzoeksnetwerk voor revalidatie van motorische stoornissen: het bevorderen van het begrip van de variabiliteit in motorische controle en leren, om de klinische praktijk te verbeteren KU Leuven
The theoretical understanding of human motor control and learning has a strong impact on the diagnosis and treatment of motor disorders, and vice versa. Recent progress has been made in the understanding of motor control and learning, particularly with respect to understanding the functional role of neuro-behavioural variability that is inherent to sensorimotor control. However, this progress has not yet been transferred appropriately into ...