Projecten
Multimodale input & cognitie: Een experimentele studie naar het effect van tekst bij het simultaantolken Universiteit Antwerpen
Hoe lezen en leren we? De ontwikkeling van het eyeRead R pakket. Universiteit Antwerpen
Micro-processen diepgaander bestuderen: een eye-tracker met hoge samplingfrequentie voor het verzamelen van multimodale data. Universiteit Antwerpen
Lezen om te leren: Een diepgaande kijk in hoe studenten leren van academische teksten met behulp van eye-tracking. Universiteit Antwerpen
De invloed van tekstrepresentatie op het leesproces tijdens het schrijven Universiteit Antwerpen
De rol van de leraar binnen gedigitaliseerd onderwijs voor complex leren KU Leuven
Terwijl zowel industriële bedrijven als onderzoekers steeds krachtigere onderwijsrobots en intelligente begeleidingssystemen ontwikkelen, is er beperkt inzicht in hoe deze technologie effectief kan worden geïmplementeerd in het onderwijs en hoe dit de rol van de leraar zal beïnvloeden. Zelfs als technologie leerlingen kan ondersteunen, is de vraag hoe leraren onderwijstechnologie effectief kunnen gebruiken en ermee kunnen omgaan om complexe ...
Onderzoek naar de rol van de leraar in omgevingen voor door technologie verbeterd samenwerkend leren ter ondersteuning van complexe vaardigheden KU Leuven
Terwijl zowel industriële bedrijven als onderzoekers in ons vakgebied steeds krachtigere onderwijsrobots en intelligente bijlessystemen ontwikkelen, is er weinig begrip over hoe deze technologie effectief kan worden geïmplementeerd in het onderwijs en hoe dit de rol van de leraar zal beïnvloeden. Mijn onderzoeksprogramma zal zich richten op hoe leraren onderwijstechnologie effectief kunnen gebruiken en ermee kunnen omgaan om complexe ...