De rol van de thuisomgeving in de prestaties van 5-jarige kleuters in Vlaanderen: Een studie gebaseerd op de International Early Child Study 2024.
Naar wetenschappelijk onderbouwde praktijken in het kleuteronderwijs: het ondersteunen van de executive functies van kinderen met verschillende socio-economische achtergronden.
Optimaal klasmanagement: identificeren en combineren van effectieve leerkracht-leerling interactiestrategieën om de werkgeheugenprestatie van leerlingen te verbeteren.
Ontwikkelingsregressie en restrictieve en repetitieve gedragingen bij kinderen met of een verhoogde kans op autismespectrumstoornis.
Preschool Psychopathology Reported by Parents in 23 Societies: Testing the Seven-Syndrome Model of the Child Behavior Checklist for Ages 1.5-5
All It Takes for a Teacher Is to Know the Children? An Empirical Study on Increasing Child Development in Vietnamese Preschools
How much change is true change?: The smallest detectable difference of the Preschool Imitation and Praxis Scale (PIPS) in preschoolers with intellectual disabilities of heterogeneous aetiology