Projecten
Bugs 2 rescue - Citizen Science 2019: De zoektocht naar natuurlijke vijanden voor het beheer van invasieve uitheemse waterplanten. Vrije Universiteit Brussel
Een verhaal van twee processen. De dynamische interactie tussen emoties en cognitieve verwerking bij het leren van teksten. Universiteit Antwerpen
Obuntu bulamu, een peer tutorschap school interventie om inclusie te verbeteren van kinderen met een beperking op reguliere basisscholen in Oeganda. Universiteit Gent
In Oeganda worden kinderen met een handicap vaak uitgesloten van school. In onze 3 jaar durende studie zullen we testen of de "Obuntu bulamu" -interventie de inclusie van kinderen met een handicap op reguliere basisscholen in Oeganda kan verbeteren. "Obuntu bulamu" is een Ugand
Topsport als middel Vrije Universiteit Brussel
Bonus Maatschappelijke Valorisatie - Oproep VI en VII (2018-2019): Laureaten L. Deliens en J. Cohen Vrije Universiteit Brussel
FRIS Pure User Groep 2019 Vrije Universiteit Brussel
Valideringsstudie van de Vragenlijst Besluitvorming Leerkrachten. Universiteit Antwerpen
Sneller Leren: een Multimodaal Onderzoek naar de Neurale Grondslag van de Versnelde Consolidatie van Motorische Geheugen KU Leuven
Het doel van dit onderzoeksprogramma is het gebruik van hypermoderne multimodale neuroimaging-benaderingen (Magnetic Resonance Imaging en Electroencephalography) in combinatie met niet-invasieve hersenstimulatie en een unieke manipulatie van een gevestigd motorisch leerparadigma om de gedrags- en neurale correlaten van schema-gemedieerde motorgeheugeconsolidatie bij jonge gezonde volwassenen te beoordelen.
Cognitief verrijkte wandelinterventies voor ouderen ter bevordering van de cognitieve plasticiteit KU Leuven
In dit project zullen we dit op laboratoriumtechnologie gebaseerde bewijs vertalen in een echte interventie die gemakkelijk toegankelijk is en specifiek is afgestemd op de behoeften van de vergrijzende bevolking.