Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation mobile

  • Home
  • Over FRIS
  • Partners
  • Cijfers
  • Classificaties
  • Nieuws
  • Contacteer ons
  • FAQ
  • English
Home

Secundaire navigatie

Toon — Secundaire navigatie Verberg — Secundaire navigatie
  • Contacteer ons
  • FAQ
  • English

Main navigation

  • Home
  • Over FRIS
  • Partners
  • Cijfers
  • Classificaties
  • Nieuws
Zoek term:
Zoek term:
  • (0) Alle resultaten
  • (0) Onderzoekers
  • (0) Organisaties
  • (0) Projecten
  • (0) Publicaties
  • (0) Octrooien
  • (0) Infrastructuur
  • (0) Datasets
  • (0) Zoek expertise
< Terug naar vorige pagina

Publicatie

The role of professional learning communities for beginning teachers' learning outcomes and intention to leave the job

Boek - Dissertatie

Jaar van publicatie:2016
  • Handle: http://hdl.handle.net/1854/LU-7197647
Toegankelijkheid:Open

Auteurs/uitgever

  • Debbie De Neve (Auteur)
  • Faculteit Psychologie en Pedagogische wetenschappen, Henri Dunantlaan 2, 9000 Gent, Belgium (Uitgever)
  • Universiteit Gent, Sint-Pietersnieuwstraat 25, 9000 Gent, Belgium (Partner)

Rapporteer een fout

Ziet u foute informatie?
Contacteer ons!

Rapporteer een fout

Ziet u incorrecte informatie?

In dat geval, stuur aub een mailtje naar
the Department of Economy, Science and Innovation (EWI)

Zoek gelijkaardige publicaties

  • van dezelfde auteurs

Main navigation footer

Toon — Main navigation footer Verberg — Main navigation footer
  • Home
  • Over FRIS
  • Partners
  • Cijfers
  • Classificaties
  • Nieuws

Footer-menu

Toon — Footer-menu Verberg — Footer-menu
  • Departement Economie, Wetenschap en Innovatie
  • Contacteer ons