< Terug naar vorige pagina

Project

Naar een meer geavanceerde itemontwikkeling in performance indicators studies voor wiskunde en begrijpend lezen

Dit project heeft als centrale doelen:: (1) ontwikkelen van een groot set test items voor wiskunde en begrijpend lezen die de beheersing naar verschillende niveaus helpen meten (2) de implementatie van deze test items bij een heterogene test samples in het Chinees lagere onderwijs (ontwikkelde/ontwikkelende provincies rural en urban scholen) (3) het toepassen van polytome Item Response Models om het beheersingsniveau van leerlingen en test items te bepalen en (4) het ontwikkelen en uittesten van een Teachers Evaluation en Assessment Beliefs Scale (TEABS) om de evaluatie beliefs van leerkrachten in kaart te brengen.

Datum:1 jan 2009 →  31 okt 2012
Trefwoorden:wiskunde, percepties en opvatting, begrijpend lezen
Disciplines:Computer hardware, Andere computer ingenieurswetenschappen, informatietechnologie en mathematische ingenieurswetenschappen, Scientific computing, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Onderwijskunde, Computertheorie