< Terug naar vorige pagina

Project

Naar een innovatie van de lerarenopleiding in pakistan

Dit onderzoek focust op de innovatie van de lerarenopleiding in Pakistan. De volgende onderzoeksvragen worden aangepakt: RG 1 Wat is de stan van zaken wat betreft het gebruik van een brede scala aan instructiestrategieën in de lerarenopleiding? RG 2 Welke zijn de gerelateerde beliefs, attitudes en self-efficacy van leerkrachtenopleiders? RQ 3 Welke is de impact van een interventie gericht op het invoeren van samenwerkend leren in de lerarenopleiding op de performance en interactieeffect van self eccicacy, beliefs en attitudes)? RG 4 Welke is de impact van de interventie op de praktijkaanpak van de studentenleerkrachten in de stagescholen (secundair onderwijs, Engels en social studies)?

Datum:1 okt 2012 →  30 sep 2016
Trefwoorden:self-efficacy, leerkrachtenopleiding, innovatie, beliefs, samenwerkend leren, attitude
Disciplines:Andere computer ingenieurswetenschappen, informatietechnologie en mathematische ingenieurswetenschappen, Scientific computing, Onderwijskunde, Algemene pedagogische en onderwijswetenschappen, Computer hardware, Computertheorie