< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie
Department
Hoofdorganisatie:Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Tijdsduur:1 okt 2018 → Heden
Organisatieprofiel:De vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie maakt deel uit van de faculteit Economie en Bedrijfskunde en voert onderzoek uit binnen het domeinen van marketing, innovatie en organisatie.
Trefwoorden:organisatie, innovatie, Marketing
Disciplines:Marketing
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 153 results
- Sebastian Desmidt (Verantwoordelijke)
- Tahir Ahmad (Lid)
- Eileen Alexander (Lid)
- Daria Altenburg (Lid)
- Brian Anderson (Lid)
- Petra Andries (Lid)
- Rila Anggraeni (Lid)
- Lisa Antonissen (Lid)
- Mieke Audenaert (Lid)
- Hamza Aurangzeb (Lid)
Projecten
1 - 10 of 82
- Internal employer branding: Hoe een duurzame relatie met je medewerker aangaan?Vanaf1 nov 2024 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- REMASC - Voorspellen en beheren van de omgekeerde reproductie-waardeketenVanaf1 jul 2024 → HedenFinanciering: Flanders Make
- Het ontwerpen en besturen van service ecosystemenVanaf8 jan 2024 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- De paradox van valse diversiteit: Hoe kunnen niet-diverse organisaties gekwalificeerde etnische minderheden rekruteren?Vanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- SUCCES: Supermarkten en consumenten werken samen om duurzaam consumeren gemakkelijk te makenVanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: Horizon Europe - European Institute of Innovation and Technology (EIT)
- Hoe zijn een ontwikkelingsgericht prestatiemanagementsysteem en teamprestaties gerelateerd? De rol van teamleden hun welzijn en prestaties.Vanaf1 nov 2023 → HedenFinanciering: FWO mandaten
- Hoe en wanneer beïnvloeden werkgerelateerde administratieve lasten het welzijn en de prestaties van leerkrachten: De onderliggende rol van emotiesVanaf1 nov 2023 → HedenFinanciering: BOF - postdoctorale mandaten
- Geloof in Kwantificeerbaarheid: Een onderzoek naar oorzaken en gevolgenVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Hoe beïnvloedt de winkelomgeving de keuzes die consumenten maken?Vanaf1 sep 2023 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- BOF TT Service innovatie en designVanaf1 sep 2023 → HedenFinanciering: BOF - tenure track
Publicaties
1 - 10 van 1580
- Wat ben ik toch een groene jongen (m/v)!(2009)
Auteurs: G Cornelissen, Mario Pandelaere, Siegfried Dewitte, Luk Warlop
Pagina's: 1 - 4 - De Ryanair staking tegen lage arbeidsstandaarden(2018)
Auteurs: Sara Lafuente Hernandez, Stan De Spiegelaere, Bethany Staunton
Pagina's: 60 - 64 - Why gender inclusive leaders matter in academic settings(2018)
Auteurs: Lynn Shore
Aantal pagina's: 1 - Studies on advanced natural language processing representations and deep learning in decision making systems
Auteurs: Ekaterina Loginova
- Online support for business processes by electronic intermediaries(2008)
Auteurs: Steve Muylle, Amit Basu
Pagina's: 845 - 857 - Extending electronic sourcing theory: An exploratory study of electronic reverse auction outcomes(2008)
Auteurs: I AMELINCKX, Steve Muylle, A LIEVENS
Pagina's: 119 - 133 - The game changers(2013)
Auteurs: Steve Muylle
Pagina's: 30 - 33 - Can Buy Me Love: The Impact of Mating Cues On (single) Men's Interest in Prestige Goods(2009)
Auteurs: K. Janssens, Mario Pandelaere, K. Roe, J.P. Helfer, J.L. Nicolas
Pagina's: 163 - Understanding the willingness to pay U+2013 willingness to accept gap: materialism as a moderator of the endowment effect(2009)Volume: 36
Auteurs: I. Lens, Mario Pandelaere, Ann L. McGill, Sharon Shavitt
Pagina's: 658 - 659 - Understanding the drivers of entrepreneurial career choices and activities : a contingency perspective(2022)
Auteurs: Jolien Roelandt