< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Antwerpen)
Research Unit
Tijdsduur:1 jan 2013 → Heden
Organisatieprofiel:
Onderzoekstopics van deze unit zijn :
retailing
Online winkelen
Supermarkt
Loyaliteitsprogramma's
Merchandising acties
Retailing
Online shopping
Grocery
Loyalty programs
Merchandising actions
Trefwoorden:Marketing
Disciplines:Marketing
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 11 results
- Lina Altenburg (Lid)
- Els Breugelmans (Lid)
- Timpe Callebaut (Lid)
- Kathleen Cleeren (Lid)
- Bart De Langhe (Lid)
- Henri Defoor (Lid)
- Lieve Heyrman (Lid)
- Marco Kotschedoff (Lid)
- Wim Lagae (Lid)
- Jean-Louis Sterckx (Lid)
Projecten
1 - 10 of 23
- Mens-machine-interacties in marketingVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: Privé-financiering van binnenlandse oorsprong - onbepaald
- De impact van tijdelijke BTW verlagingen op supermarktenVanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Sabbatperiode Els Breugelmans: Herbronnen op onderzoek en onderwijsVanaf1 sep 2023 → 31 jan 2024Financiering: BOF - mobiliteit
- Psychologie van datagestuurde beslissingenVanaf1 sep 2023 → HedenFinanciering: Privé-financiering van binnenlandse oorsprong - onbepaald
- HET SAMENSPEL VAN WOORDEN EN GETALLEN IN INTUÏTIEVE STATISTIEK: GEVOLGEN VOOR GEZONDHEID, RIJKDOM, EN BEDRIJFSKUNDEVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Psychologie + Data voor Betere MarketingVanaf20 sep 2022 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Reacties van retailers en fabrikanten op de COVID19-pandemieVanaf27 sep 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De invloed van COVID-19 op het winkelgedrag van de consumentVanaf22 sep 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- De toekomst van de retailing: Onderzoek naar de effecten van initiatieven ter verhoging van de klantwaarde op het consumentengedragVanaf1 feb 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- DE IMPACT VAN COVID-19 OP DE SUPERMARKTEN SECTORVanaf1 jan 2021 → 31 dec 2022Financiering: Fonds Recuperatie Fiscale Vrijstelling
Publicaties
1 - 10 van 168
- Walk a mile in my shoes: Psychological ownership and psychological distance(2012)
Auteurs: Bart Claus, Wouter Vanhouche, Siegfried Dewitte, Luk Warlop
Pagina's: 1067 - 1068 - A blueprint for the future of professional road cycling(2018)
Auteurs: Daam Van Reeth, Wim Lagae
Pagina's: 195 - 210 - The influence of sport leagues on the business-to-business marketing of teams: The case of professional road cycling(2011)
Auteurs: Tim Benijts, Wim Lagae
Pagina's: 602 - 613 - Over de positieve invloed van misleidende product attributen(2010)
Auteurs: Wouter Vanhouche
Pagina's: 1 - Generalizing from negative experiences(2009)
Auteurs: Wouter Vanhouche, Joseph W Alba
Pagina's: 238 - 244 - Winst of verlies? De sponsormatch(2020)
Auteurs: Wim Lagae
Aantal pagina's: 144 - Close encounter with the hard discounter: A multiple-store shopping perspective on the impact of local hard-discounter entry(2013)
Auteurs: Katia Campo
Pagina's: 606 - 626 - Empirical Investigations on the Effectiveness of Direct Marketing Communications(2019)
Auteurs: Saeid Vafainia, Els Breugelmans
- Docentenhandleiding Sportcommunicatie: tactiek en techniek(2008)
Auteurs: Wim Lagae
Aantal pagina's: 33 - Calling Customers to Take Action: The Impact of Incentive and Customer Characteristics on Direct Mailing Effectiveness(2019)
Auteurs: Saeid Vafainia, Els Breugelmans
Pagina's: 62 - 80