< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen, Campus Kulak Kortrijk
Faculty
Hoofdorganisatie:Faculteit Psychologie en Pedagogische Wetenschappen
Tijdsduur:1 sep 2004
→
Heden
Trefwoorden:Psychology
Disciplines:Biologische en fysiologische psychologie, Algemene psychologie, Andere psychologie en cognitieve wetenschappen
Huidige onderzoekers
1 - 10 of 81 results
- Dmitry Abbakumov (Lid)
- Ann Adriaenssen (Lid)
- Katrijn Ballet (Lid)
- Ana Beatriz Barbosa Mendes (Lid)
- Kim Bellens (Lid)
- Steven Bruneel (Lid)
- Geraldine Clarebout (Lid)
- Joke Coens (Lid)
- Kasper Cools (Lid)
- Esther De Craemer (Lid)
Projecten
1 - 10 of 71 results
- De interactie tussen cognitieve controle en numerieke cognitieVanaf8 feb 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Netwerk meta-analyse in de gedragswetenschappen: Modellen en toepassingenVanaf1 jan 2021 → HedenFinanciering: BOF - postdoctorale mandaten
- Optimaliseren van technologie-ondersteund groepswerk binnen onderwijs en professionele contexten.Vanaf15 okt 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Een discursief perspectief op onderwijsvernieuwingVanaf1 okt 2020 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- PhD fellowship in digitale leerondersteuningVanaf1 sep 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De Effectiviteit van Adaptieve en Niet-Adaptieve Onderwijskundige GamesVanaf1 sep 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Adaptiviteit in complexe taaltaken in game-gebaseerde leeromgevingenVanaf28 jul 2020 → HedenFinanciering: Baekeland
- Een neurocognitief platform voor onderzoek naar de determinanten van menselijk gedrag op niveau van brein en cognitieVanaf1 mei 2020 → HedenFinanciering: BOF - wetenschappelijk apparatuurprogramma
- De Effectiviteit van Adaptieve en Niet-Adaptieve Onderwijskundige GamesVanaf1 jan 2020 → HedenFinanciering: FWO Onderzoeksproject
- Meerdere criteria gebruiken in schoolranglijstenVanaf1 jan 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 of 699 results
- Effectiveness of Educational Technology in Early Mathematics Education: A Systematic Literature Review(2021)
Auteurs: Sandy Verbruggen, Fien Depaepe, Joke Torbeyns
Pagina's: 1 - 26Aantal pagina's: 26 - Combining explicit and sensitive indices for measuring L2 vocabulary learning through contextualized input and word-focused instruction(2021)
Auteurs: Bert Vandenberghe, Maribel Montero Perez, Bert Reynvoet, Piet Desmet
Pagina's: 1 - 31 - Mapping between number notations in kindergarten and the role of home numeracy(2021)
Auteurs: Mila Marinova, Bert Reynvoet, Delphine Sasanguie
Pagina's: 1 - 14 - Students’ understanding and perception of agency in past and present(2021)
Auteurs: Marjolein Wilke, Fien Depaepe, Karel Van Nieuwenhuyse
Pagina's: 39 - 62 - Can You Trust Your Number Sense: Distinct Processing of Numbers and Quantities in Elementary School Children(2020)
Auteurs: Mila Marinova, Bert Reynvoet
Pagina's: 304 - 321 - Residents' identification of learning moments and subsequent reflection: impact of peers, supervisors, and patients(2020)
Auteurs: Serge BR Mordang, Eline Vanassche, Frank WJM Smeenk, Laurents PS Stassen, Karen D Konings
Aantal pagina's: 8 - An ambitious cultural history of education - yes please! But hopefully one that will transcend the boundaries of its own culture(2020)
Auteurs: Marc Depaepe
Pagina's: 225 - 229 - Waarom pedagogische historiografie tot op heden geen overbodige luxe is(2020)
Auteurs: Marc Depaepe
Pagina's: 252 - 263 - Perspective taking, empathic concern, agreeableness, and parental support: Transactional associations across adolescence(2020)
Auteurs: Martijn Van Heel, Patricia Bijttebier, Hilde Colpin, Luc Goossens, Wim Van Den Noortgate, Karine Verschueren, Karla Van Leeuwen
Pagina's: 21 - 31Aantal pagina's: 11 - Vlaamsche Paedagogiek. Progressive educationalists and the construction of a Flemish Volksgemeinschaft, 1941-1944(2020)
Auteurs: Sarah Van Ruyskensvelde, Marc Depaepe
Pagina's: 587 - 604Aantal pagina's: 18