< Terug naar vorige pagina
Organisatie
Directie Onderwijscoördinatie
Administrative Office
Tijdsduur:1 okt 2009 → 31 mei 2019
Sub-organisatie(s)
1 - 4 van 4
Publicaties
1 - 10 van 13
- Professional programs to help gifted children to deal with the challenges of life(2016)
Auteurs: Joni Gyselinck, Carla VREYS, Tessa KIEBOOM, Kathleen VENDERICKX
Pagina's: 59 - 59 - Selectie- en oriënteringsproeven doorstaan de toetsing niet. Op zoek naar een andere aanpak.(2015)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 18 - 25 - De rol van leerkracht-kind interacties in de ontwikkeling van probleemgedrag tijdens de transitie naar de lagere school(2014)
Auteurs: K. Verschueren, J. Cadima, Sarah DOUMEN
Pagina's: 318 - 331 - Cd-induced Cu deficiency responses in Arabidopsis thaliana: are phytochelatins involved?(2017)
Auteurs: Heidi GIELEN, Jaco VANGRONSVELD, Ann CUYPERS
Pagina's: 390 - 400 - The effect of individual and class-level teacher-child interactions and peer acceptance on behavior development in kindergarten: A three-wave longitudinal study(2016)
Auteurs: Tessa Weyns, Hilde Colpin, Sarah DOUMEN, Karine Verschueren
Pagina's: 113 - 113Aantal pagina's: 1 - Peer acceptance and individual and class-level teacher-child interactions: A longitudinal study on their relative contribution to kindergartners’ behavioral development.(2017)
Auteurs: Tessa Weyns, Hilde Colpin, Maaike Engels, Sarah DOUMEN, Karine Verschueren
Pagina's: 24 - 24 - Begaafdheid als zijnsfactor(2016)
Auteurs: Kathleen VENDERICKX, Tessa KIEBOOM
Pagina's: 37 - 46 - Hoogbegaafd: als je kind (g)een einstein is(2015)
Auteurs: Tessa KIEBOOM
Aantal pagina's: 280 - De belangrijkste studentfactoren voor studiesucces in het hoger onderwijs: een grootschalig literatuuronderzoek(2016)
Auteurs: Erna NAUWELAERTS, Sarah DOUMEN
Pagina's: 373 - 385 - The role of self-study time in freshmen’s achievement(2014)
Auteurs: Sarah DOUMEN, Jan BROECKMANS, Chris MASUI
Pagina's: 385 - 402