< Terug naar vorige pagina

Onderzoeker

Wim Verbeke

  • Trefwoorden:Marketing, Voeding, Landbouweconomie, Consumentengedrag
  • Disciplines:Milieueffecten en risico assessment, Milieumanagement, Milieumonitoring, Milieurehabilitatie, Plantenbiologie niet elders geclassificeerd, Marketing niet elders geclassificeerd, Public relations, Andere omgevingswetenschappen niet elders geclassificeerd, Conservatie en biodiversiteit, Ecosysteemdiensten, Milieueducatie en -verlenging, Dierenbiologie niet elders geclassificeerd, Landbouw- en natural resource economie, milieu- en ecologische economie, Plantenimmunologie, Reclame, Forensische biologie, Marktonderzoek, Marketingkanalen en retailing, Business-to-business marketing, Consumentengedrag, Pricing, Product management, Marketingcommunicatie, Andere landbouw, bosbouw, visserij en aanverwante wetenschappen niet elders geclassificeerd, Marketingmodellen, Beheer van natural resources, Wild- en habitatbeheer, Omgevingswetenschappen en management niet elders geclassificeerd