< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Steven Malliet
- Trefwoorden:Letteren
- Disciplines:Communicatie, Communicatietechnologie, Sociale psychologie, Marketing, Sociale verandering, Politiek gedrag, Communicatiewetenschappen, Informatiewetenschappen, Journalistiek en professioneel schrijven, Media studies, Audiovisuele kunst en digitale media
Affiliaties
- Faculteit Letteren (Faculteit)
Lid
Vanaf1 jan 2019 → Heden - Geassocieerde Faculteit Kunsten (Faculteit)
Lid
Vanaf1 sep 2014 → 31 dec 2018 - Instituut voor Mediastudies (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2005 → 30 apr 2008
Projecten
1 - 9 of 9
- Als je mijn zoektocht naar Deleuze kattenvoer begint: Een File Folder videospel van PangramVanaf5 jun 2023 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Slechts één discipline: definieer jezelf! Mind maps - collaboratieve digitale kunstpraktijken als zelf- en systeem-kritische instrumentenVanaf22 jun 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Een remediëring van de collaboratieve storytelling workshop naar digitale gemediëerde omgevingenVanaf16 okt 2020 → 9 feb 2022Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Gam(e)(a)ble: Interdisciplinair onderzoek naar de grensvervaging tussen gamen en gokken bij tienersVanaf1 okt 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Gam(e)(a)ble: Interdisciplinair onderzoek naar de grensvervaging tussen gamen en gokken bij tienersVanaf1 okt 2020 → HedenFinanciering: FWO Strategisch Basisonderzoek (SBO)
- HANDLANGERS OP EEN AFSTAND - Een herconceptualisering van de speler-avatar relatie door middel van live action role playingVanaf29 sep 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Een exploratie van de artistiek-technische mogelijkheden van VR als animatie-productietool.Vanaf15 sep 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Kraken en Maken: Een verkenning van het hacken en ontwerpen van/met technologieVanaf1 dec 2018 → 16 okt 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Symfonisme als strategie om een lyrisch gedicht te vertalen naar een audiovisuele ariaVanaf1 sep 2018 → 27 okt 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 10 van 38
- Inside the virtual art classroom: Using VR design software to support drawing courses in higher education(2023)
Auteurs: Gert Wastyn, Steven Malliet, Bart Geerts
Pagina's: 219 - 233 - Symphonism as a strategy of translating a lyric poem into an audio-visual aria(2023)
Auteurs: Marina Kazakova, Volkmar Mühleis, Jan Peeters, Steven Malliet
Aantal pagina's: 83 - Breaking and Making: An exploration of hacking and designing (with) technology(2023)
Auteurs: Teis De Greve, Steven Malliet, Niels Hendriks, Bieke Zaman
- Enjoying My Time in the Animus: A Quantitative Survey on Perceived Realism and Enjoyment of Historical Video Games(2023)
Auteurs: Steven Malliet
Pagina's: 643 - 663 - Making Complexity Measurable in Practice: A Formal Analysis of Gamble-Play media(2023)
Auteurs: Maarten Denoo, Bruno Dupont, Bieke Zaman, Eva Grosemans, Steven Malliet
- The Digital Game Analysis Protocol (DiGAP): Introducing a Guide for Reflexive and Transparent Game Analyses(2022)
Auteurs: Maarten Denoo, Bruno Dupont, Steven Malliet
- The Air Quality Lens: Ambiguity as Opportunity to Reactivate Environmental Data(2022)
Auteurs: Teis De Greve, Steven Malliet, Niels Hendriks, Bieke Zaman
Pagina's: 335 - 348 - Painting With Light: Artistic Experiments into the use of Virtual Reality as an Animation Production Environment(2021)
Auteurs: Gert Wastyn, Steven Malliet, Bart Geerts
Pagina's: 148 - 158 - Rethinking Information Delivery In Cg Game Design Classes Using Self-Directed Teaching Methods And Digital Networked Technologies(2021)
Auteurs: Veronika Romhány, Carina Erdmann, Rozan Van Klaveren, Steven Malliet
Pagina's: 303 - 309 - Contextualizing Dark Patterns with the Ludeme Theory: A New Path for Digital Game Literacy?(2021)
Auteurs: Bruno Dupont, Steven Malliet
Pagina's: 4 - 22