< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Sara LEROI-WERELDS
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Consumentengedrag, Marketingmodellen, Marketing niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Marketing & Strategie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2009 → Heden - Bedrijfseconomische Wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf1 okt 2009 → Heden - Marketing (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → Heden - Bedrijfskunde (Afdeling)
Lid
Vanaf1 okt 2008 → 30 sep 2009
Projecten
1 - 4 of 4
- Persoonsgerichte revalidatie vanuit een marketingperspectiefVanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: BOF - projecten
- Van zorgtechnologie een succesverhaal maken: het ontwikkelen van een patiëntgerichte toolset om zorgtechnologiegebruik te ontwerpen, beheren, evalueren en optimaliseren.Vanaf1 okt 2023 → HedenFinanciering: Buitenl. stichtingen, fondsen e.d. met wet. oogmerk
- De impact van frontline service technologieën op het welzijn van klanten en werknemers: Toepassingen in gezondheidszorgVanaf19 sep 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- Gezondheidszorg door een service marketing lens: Van ziektegerichtheid tot patiëntgerichtheidVanaf1 okt 2018 → 30 sep 2022Financiering: BOF - Nieuwe Onderzoeksinitiatieven
Publicaties
1 - 10 van 31
- To automate or not to automate? A contingency approach to service automation(2023)
Auteurs: Eline HOTTAT, Sara LEROI-WERELDS, Sandra STREUKENS
Pagina's: 696 - 724 - Usage of alternative cementitious binders containing naturally occurring radioactive by-products: The industry's perspective(2023)
Auteurs: Nazanin LOVE, Robbe Geysmans, Sara LEROI-WERELDS, Tanja Perko, Robert MALINA, Wouter SCHROEYERS
- Toward a more balanced customer perspective on automated service interactions(2022)
Auteurs: Eline HOTTAT, Sara LEROI-WERELDS
Aantal pagina's: 368 - Conceptualising Customer Value in Physical Retail: A Marketing Perspective(2021)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 9 - 24 - Value proposition dynamics in response to external event triggers(2021)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS, Katrien Verleye, Nathan Line, Liliana Bove
Pagina's: 274 - 283 - Boosting customer engagement through gamification: A customer engagement marketing approach(2019)
Auteurs: Sandra STREUKENS, Allard VAN RIEL, Daria NOVIKOVA, Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 35 - 54Aantal pagina's: 20 - An update on customer value: state of the art, revised typology, and research agenda(2019)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS
Pagina's: 650 - 680 - Conceptualizing the value of physical retailers: comparing marketing and retail design perspectives(2018)
Auteurs: Elisa SERVAIS, Sara LEROI-WERELDS, Katelijn QUARTIER, Jan VANRIE
Pagina's: 41 - 48 - Understanding and supporting the value of gamification for the user: A service theory perspective(2018)
Auteurs: Sara LEROI-WERELDS, Sandra STREUKENS
Aantal pagina's: 7 - Institutional types and institutional change in healthcare ecosystems(2018)
Auteurs: Oana POP, Sara LEROI-WERELDS, Nadine ROIJAKKERS, Tor Andreassen
Pagina's: 593 - 614