< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Mariet Raedts
- Onderzoeksexpertise (University of Antwerp):Mijn onderzoeksactiviteiten zijn gegroepeerd in drie onderzoekslijnen: - de doeltreffendheid van vreemde talen in reclame - de effecten van taalfouten in bedrijfscommunicatie - de doeltreffendheid van observerend leren in academisch schrijfonderwijs
- Trefwoorden (University of Antwerp):MEERTALIGE RECLAME, LEREN DOOR OBSERVEREN, BEDRIJFSCOMMUNICATIE, Letteren
- Trefwoorden (Hasselt University):Pedagogische wetenschappen en didactiek, Letteren
- Disciplines (University of Antwerp):Reclame, Marketingcommunicatie, Taaldidactiek
- Disciplines (Hasselt University):Reclame, Marketingcommunicatie, Toerisme marketing, Taaldidactiek
- Onderzoekstechnieken (University of Antwerp):expertise in experimenteel onderzoek via online survey tools
- Gebruikers van onderzoeksexpertise (University of Antwerp):bedrijven en scholen
- Zie ook: Mariet RAEDTS (Universiteit Hasselt)