< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Kristina Melis
- Disciplines:Marketing
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 jan 2016 → 31 mrt 2020 - Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Antwerpen) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 31 dec 2015 - Onderzoekseenheid Marketing en Organisatie, Leuven (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2010 → 30 sep 2013
Projecten
1 - 1 of 1
- Offline plus online: de succesfactoren van multi-channel retailing.Vanaf1 okt 2016 → 12 jan 2018Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 3 van 3
- A bigger slice of the pie for multi-channel retail chains: When does consumers’ online channel use expand retailers’ share of wallet?(2016)
Auteurs: Kristina Melis, Katia Campo, Lien Lamey, Els Breugelmans
Pagina's: 268 - 286 - Multi-channel grocery buying: a multi-channel multi-chain investigation.(2015)
Auteurs: Kristina Melis, Katia Campo, Lien Lamey, Els Breugelmans
- The impact of the multi-channel retail mix on online store choice: Does online experience matter?(2015)
Auteurs: Kristina Melis, Katia Campo, Els Breugelmans, Lien Lamey
Pagina's: 272 - 288