< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Katia Campo
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Toegepaste economie, Economische geschiedenis, Macro-economie en monetaire economie, Micro-economie, Toerisme
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing, Campus Antwerpen (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2013 → 7 mrt 2018
Projecten
1 - 2 of 2 results
- Brugproject onderwijs en economie.Vanaf1 okt 2013 → 30 sep 2015Financiering: Departement Economie, Werkgelegenh. en Binnenl. Aangelegenheden
- Wie heeft de macht? Een empirisch onderzoek naar de gevolgen van een machtsconflict tussen retailer en producent.Vanaf1 okt 2012 → 21 sep 2018Financiering: IOF - Industrieel Onderzoeksfonds, FWO mandaten
Publicaties
1 - 10 of 12 results
- Save or (over-)spend? The impact of hard-discounter shopping on consumers' grocery outlay(2018)
Auteurs: Katia Campo, Els Gijsbrechts, Mark Vroegrijk
Pagina's: 270 - 288Aantal pagina's: 18 - Cross-Channel Effects of Price Promotions: An Empirical Analysis of the Multi-Channel Grocery Retail Sector(2016)
Auteurs: Els Breugelmans, Katia Campo
Pagina's: 333 - 351Aantal pagina's: 19 - A bigger slice of the pie for multi-channel retail chains: When does consumers’ online channel use expand retailers’ share of wallet?(2016)
Auteurs: Kristina Melis, Katia Campo, Lien Lamey, Els Breugelmans
Pagina's: 268 - 286 - Battling for the Household’s Category Buck: Can Economy Private Labels Defend Supermarkets Against the Hard-Discounter Threat?(2016)
Auteurs: Mark Vroegrijk, Els Gijsbrechts, Katia Campo
Pagina's: 300 - 318 - Buying groceries in brick and click stores: category allocation decisions and the moderating effect of online buying experience(2015)
Auteurs: Katia Campo, Els Breugelmans
Pagina's: 63 - 78 - Improving Sales of Private Labels in Store(2015)
Auteurs: Alvaro Garrido-Morgado, Oscar Gonzalez-Benito, Katia Campo, Mercedes Martos-Partal, FJ MartinezLopez, JC GazquezAbad, R Sethuraman
Pagina's: 3 - 7Aantal pagina's: 5 - Buying groceries in brick and click stores: category allocation decisions and the moderating effect of online buying experience(2015)
Auteurs: Katia Campo, Els Breugelmans
Pagina's: 63 - 78 - The impact of the multi-channel retail mix on online store choice: Does online experience matter?(2015)
Auteurs: Kristina Melis, Katia Campo, Els Breugelmans, Lien Lamey
Pagina's: 272 - 288 - Close encounter with the hard discounter: A multiple-store shopping perspective on the impact of local hard-discounter entry(2013)
Auteurs: Mark Vroegrijk, Els Gijsbrechts, Katia Campo
Pagina's: 606 - 626 - Close encounter with the hard discounter: A multiple-store shopping perspective on the impact of local hard-discounter entry(2013)
Auteurs: Mark Vroegrijk, Els Gijsbrechts, Katia Campo
Pagina's: 606 - 626