< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Hilde Van Laer
- Trefwoorden:Pedagogische wetenschappen en didactiek
- Disciplines:Andere pedagogische en onderwijswetenschappen niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf19 jul 2016 → 7 sep 2017 - Faculteit Psychologie en Educatieve wetenschappen (Faculteit)
Lid
Vanaf24 aug 2015 → 9 sep 2019 - Online en Blended Learning Competence Center (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf7 jan 2015 → 29 okt 2017 - Brussels onderzoekcentrum voor Innovatie in Leren en Diversiteit (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 nov 2014 → 29 okt 2017 - Educatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf1 jun 2013 → 29 okt 2017
Publicaties
1 - 8 van 8
- Consensus among stakeholders about success factors and indicators for quality of online and blended learning in adult education: a Delphi study(2018)
Auteurs: Yves Blieck, Ilse Ooghe, Chang Zhu, Koen De Pryck, Katrien Struyven, Bram Pynoo, Hilde Van Laer
Pagina's: 36-60 - Blended learning in Adult Education - Is it the learner, the teacher or quality & design? Findings of the Adult Learners Online (ALO!) project in Flanders – Part 1(2018)
Auteurs: Bram Pynoo, Koen De Pryck, Chang Zhu, Ellen Van Twembeke, Silke Vanslambrouck, Yves Blieck, Hilde Van Laer, Brent Philipsen, Jo Tondeur
Pagina's: 2016-2022 - Validation of a Conceptual Quality Framework for Online and Blended Learning with Success Factors and Indicators in Adult Education: A qualitative study(2017)
Auteurs: Yves Blieck, Ilse Ooghe, Chang Zhu, Koen Depryck, Katrien Struyven, Bram Pynoo, Hilde Van Laer
Pagina's: 161-181 - e-Learning Maturity Model (eMM) as a methodology to self-assess the quality of blended learning(2017)
Auteurs: Hilde Van Laer, Bram Pynoo, Chang Zhu, Koen Depryck
Aantal pagina's: 18 - Quality Culture in Blended Learning: Self-Assessment as a Driver For Change(2016)
Auteurs: Hilde Van Laer, Koen Depryck, Chang Zhu, Yves Blieck
Pagina's: 528-535 - Framework For Quality Assurance And Improvement In Adult Education For Online And Blended Learning: A Qualitative Study – Preliminary Results(2015)
Auteurs: Yves Blieck, Chang Zhu, Hilde Van Laer, Koen Depryck
Pagina's: 6401-6411Aantal pagina's: 11 - Assessing the quality of online and blended learning using the methodology of e-Maturity Model.(2015)
Auteurs: Hilde Van Laer, Koen De Pryck, Yves Blieck, Chang Zhu
Pagina's: 955-964Aantal pagina's: 10 - How can blended learning programs support metacognition of adults?(2014)
Auteurs: Hilde Van Laer, Koen De Pryck
Pagina's: 1966-1972Aantal pagina's: 7