< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Evelynn Devos
- Disciplines:Consumentengedrag, Marketing
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2017 → 30 sep 2018
Projecten
1 - 1 of 1
- De invloed van inbeelding op consumenten hun verlangen en appreciaties.Vanaf1 okt 2018 → 30 sep 2022Financiering: FWO mandaten, BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 4 van 4
- The status signaling function of food waste(2023)
Auteurs: Evelynn Devos, Daphne Ribbers, Mario Pandelaere, Anneleen Van Kerckhove
- Why should I (show) care for products? An inquiry about drivers and consequences of product care(2022)
Auteurs: Evelynn Devos
- The status signaling function of wasting food(2022)Volume: 50
Auteurs: Evelynn Devos, Daphne Ribbers, Mario Pandelaere, Anneleen Van Kerckhove, Haipeng Chen, Giana Eckhardt, Rebecca Hamilton
Pagina's: 174 - 175 - Does a single consumption imagery event increase food desire?(2022)
Auteurs: Evelynn Devos, Mario Pandelaere, Anneleen Van Kerckhove