< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Eva Meersseman
- Disciplines:Marketing, Consumentengedrag
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → 10 feb 2024
Projecten
1 - 1 of 1
- Het effect van presentatie perspectieven in voedselfoto’s op (on)gezonde voedselconsumptieVanaf1 okt 2019 → 30 sep 2023Financiering: BOF - doctorale mandaten
Publicaties
1 - 5 van 5
- What a mess! The effect of messiness in food pictures on unhealthy food choices(2023)
Auteurs: Eva Meersseman, Maggie Geuens, Iris Vermeir
- Food on the move : the impact of implied motion in pictures on food perceptions through anticipated pleasure of consumption(2021)
Auteurs: Eva Meersseman, Hendrik Slabbinck
- Take a bite! The effect of bitten food in pictures on product attitudes, purchase intentions, and willingness to pay(2021)
Auteurs: Eva Meersseman
- The effect of masculine or feminine product benefits and anthropomorphic packaging shapes on purchase intention and product attitudes(2021)
Auteurs: Eva Meersseman, Maggie Geuens, Iris Vermeir
Aantal pagina's: 1 - The effect of perspectives in food pictures on unhealthy food choices(2021)
Auteurs: Eva Meersseman