< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Emke Op 't Eynde
- Disciplines:Didactiek van schoolvakken
Affiliaties
- Instructiepsychologie en -technologie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 okt 2019 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- Ervoor zorgen dat voorlezen telt. De bijdrage van leerkracht- en prentenboekkenmerkenVanaf1 okt 2019 → 24 mei 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 7 van 7
- Future preschool teachers' mathematical questions during shared book reading(2023)
Auteurs: Emke Op 't Eynde, Fien Depaepe, Wim Van Den Noortgate, Lieven Verschaffel, Joke Torbeyns
- Shared picture book reading in early mathematics: A systematic literature review(2023)
Auteurs: Emke Op 't Eynde, Fien Depaepe, Lieven Verschaffel, Joke Torbeyns
- Children’s picture books: A systematic analysis of features in the domain of mathematics(2023)
Auteurs: Suzanne Splinter, Emke Op 't Eynde, Eveline Wauters, Fien Depaepe, Lieven Verschaffel, Joke Torbeyns
Pagina's: 1 - 20 - Making shared book reading count. The contribution of teacher and picture book characteristics(2023)
Auteurs: Emke Op 't Eynde, Joke Torbeyns, Fien Depaepe, Lieven Verschaffel
- Kleuters wiskundig uitdagen met prentenboeken(2022)
Auteurs: Emke Op 't Eynde, Nore Wijns, Joke Torbeyns
Pagina's: 30 - 32 - Wiskunde in de kleuterklas via prentenboeken(2022)
Auteurs: Nore Wijns, Emke Op 't Eynde, Joke Torbeyns
Pagina's: L-1 - L-9 - Reken op prentenboeken! Wiskundige interacties in de klas.(2022)
Auteurs: Emke Op 't Eynde, Joke Torbeyns
Pagina's: 12 - 16