< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Elke EMMERS
- Trefwoorden:Ongekend
- Disciplines:Andere pedagogische en onderwijswetenschappen niet elders geclassificeerd
Affiliaties
- School voor Educatieve Studies (Faculteit)
Lid
Vanaf1 feb 2022 → Heden - Educatieve Studies (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 2022 → Heden - UHasselt Onderzoek naar innovatief en maatschappelijk geëngageerd onderwijs (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf1 feb 2022 → Heden
Projecten
1 - 4 of 4
- TALim - Talentenacademie LimburgVanaf1 jan 2024 → HedenFinanciering: Steden en gemeenten, Departement Werk en Sociale Economie, ESF
- Creëren van excellente inclusieve online en offline leeromgevingen in het hoger onderwijsVanaf1 sep 2022 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten
- TALim: Talenten Academie LimburgVanaf1 apr 2022 → HedenFinanciering: Provincies
- Erasmus+ KA226 project: e-IncludeVanaf1 mrt 2021 → 28 feb 2023Financiering: Buitenl. publieke opdrachtgever
Publicaties
1 - 7 van 7
- A Dissection of Hyflex Education in Terms of Equal Opportunities in Education(2023)
Auteurs: Liesbet SAENEN, Martijn Van Heel, Tisja Korthals Altes, Elke EMMERS
Pagina's: 323 - 340 - CTRL-F: Op zoek naar inclusie in het onderwijs(2023)
Auteurs: Elke EMMERS, Liesbet SAENEN, Sarah DOUMEN
Pagina's: 8 - 17 - OUT of class versus IN the room? Architectuur, psychologie en orthopedagogie verbonden(2023)
Auteurs: Ruth STEVENS, Elke EMMERS, Liesbeth COPPENS
Pagina's: 5 - 12 - "Online, the counselor can't see me cry": a systematic literature review on emotion and computer-mediated care(2023)
Auteurs: Sarah De Coninck, Elke EMMERS
- Lessen uit het Eurydice-rapport: Een Vlaamse reflectie over kansengelijkheid en inclusie in het hoger onderwijs(2023)
Auteurs: Elke EMMERS, Ruth STEVENS, Sarah DOUMEN, Lindsay EVERAERT, Iris DECABOOTER, Ilse ENGELEN, Dorien Jansen, Reinhilde Pulinx
Pagina's: 362 - 380 - Does intense contact with people with disabilities lead to more inclusive behaviour within professional practice?(2022)
Auteurs: Elke EMMERS, Dieter Baeyens, Katja Petry
Pagina's: 1 - 15 - Using UDL to redesign education in response to diversity(2022)
Auteurs: Elke EMMERS, Mieke Schrooten, Reinhilde Pulinx