< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Bram Janssens
- Disciplines:Natuurlijke taalverwerking, Andere economie en bedrijfskunde niet elders geclassificeerd, Machine learning en besluitvorming, Toerisme management, Datamining, Marketing
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf1 sep 2018 → 30 sep 2018
Projecten
1 - 1 of 1
- UniCycL: Algemeen Framework voor Representatie van Tekstinput voor Professioneel Wielertalent ManagementVanaf1 okt 2022 → HedenFinanciering: FWO junior postdoctoraal mandaat
Publicaties
1 - 8 van 8
- Imputation of non-participated race results(2022)Volume: 1571
Auteurs: Bram Janssens, Matthias Bogaert, Ulf Brefeld, Jesse Davis, Jan Van Haaren, Albrecht Zimmermann
Pagina's: 155 - 166 - Clustering of cycling race profiles(2022)
Auteurs: Bram Janssens, Jelle De Bock, Steven Verstockt, Matthias Bogaert
Pagina's: 250 - 250 - Developing a detection and interpretation tool for rumors regarding COVID-19 on Twitter(2021)
Auteurs: Lisa Schetgen, Bram Janssens, Matthias Bogaert
Pagina's: 142 - 142 - Which ethnic groups to contact first? Impacts of decision makers’ cultural backgrounds on innovation adoption in B2B settings(2021)
Auteurs: Bram Janssens, Matthias Bogaert
Pagina's: 171 - 171 - Evaluating the influence of AirBnb listings’ descriptions on demand(2021)
Auteurs: Bram Janssens, Matthias Bogaert
Aantal pagina's: 1 - Predicting the next Pogačar : a data analytical approach to detect young professional cycling talents
Auteurs: Bram Janssens, Matthias Bogaert, Mathijs Maton
Pagina's: 557 - 588 - Essays on interdisciplinary business analytics : from descriptive to prescriptive analytics
Auteurs: Bram Janssens
- Evaluating the influence of Airbnb listings’ descriptions on demand
Auteurs: Bram Janssens, Matthias Bogaert, Dirk Van den Poel