< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Bart Larivière
- Disciplines (KU Leuven):Marktonderzoek, Marketingmodellen
- Disciplines (Ghent University):Marketing
- Zie ook: Bart Larivière (Universiteit Gent)
Affiliaties
- Vakgroep Marketing, Innovatie en Organisatie (Departement)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Onderzoekseenheid Marketing (hoofdwerkadres Leuven) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden - Vakgroep Innovatie, Ondernemerschap en Dienstenmanagement (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 2010 → 30 sep 2018 - Vakgroep Marketing (Departement)
Lid
Vanaf13 aug 2001 → 30 sep 2011
Projecten
1 - 4 of 4
- De Rol van Service Robots in de Dienstverlening: De Impact van Robot Interactie Beslissingen op KlantenreactiesVanaf17 aug 2021 → HedenFinanciering: BOF - doctorale mandaten, FWO mandaten
- De waarde van nieuwe klantstatistieken in het digitale tijdperk voor een beter begrip en voorspelling van bedrijfsprestatiesVanaf27 apr 2021 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- Karakteriseren en begrijpen van Customer Experience Management in B2BVanaf5 jun 2019 → 5 jun 2023Financiering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De reactie van klanten op robotica tijdens de dienstverleningVanaf18 dec 2018 → 30 sep 2020Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 10 van 17
- Pathways to Service System Smartness for Firms(2023)
Auteurs: Bieke Henkens, Bart Larivière
- Piloting personalization research through data-rich environments: a literature review and future research agenda(2023)
Auteurs: Bart Larivière
Pagina's: 520 - 552 - Role of Social and App-Related Factors in Behavioral Engagement With mHealth for Improved Well-being Among Chronically Ill Patients: Scenario-Based Survey Study(2022)
Auteurs: Bart Larivière
- People-planet-profits for a sustainable world: integrating the triple-P idea in the marketing strategy, implementation and evaluation of service firms(2022)
Auteurs: Bart Larivière
Pagina's: 507 - 519 - The Unintended Consequences of Attitudinal Word-of-Mouth Drivers(2021)
Auteurs: Bart Larivière
Pagina's: 263 - 276 - The smarter, the better?! Customer well-being, engagement, and perceptions in smart service systems(2021)
Auteurs: Bieke Henkens, Bart Larivière
Pagina's: 425 - 447 - How and why businesses invest in smartness: A battle or not?”,(2021)
Auteurs: Bart Larivière
- What Information Do Shoppers Share? The Effect of Personnel-, Retailer-, and Country-Trust on Willingness to Share Information(2020)
Auteurs: Bart Larivière
Pagina's: 524 - 547 - A neurophysiological exploration of the dynamic nature of emotions during the customer experience(2020)
Auteurs: Bart Larivière
- Implications of customer participation in outsourcing non-core services to third parties(2020)
Auteurs: Bart Larivière
Pagina's: 438 - 458