< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Bart Larivière
- Trefwoorden:Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Marketing
Affiliaties
- Onderzoekseenheid Marketing, Leuven (Onderzoekseenheid)
Verantwoordelijke
Vanaf1 mrt 2019 → Heden - Onderzoekseenheid Marketing, Leuven (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2018 → Heden
Projecten
1 - 2 of 2 results
- Interdependencies tussen branding en digitale klantervaring in B2Vanaf5 jun 2019 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
- De reactie van klanten op robotica tijdens de dienstverleningVanaf18 dec 2018 → 30 sep 2020Financiering: BOF - Andere acties
Publicaties
1 - 8 of 8 results
- A neurophysiological exploration of the dynamic nature of emotions during the customer experience(2020)
Auteurs: Nanouk Verhulst, Iris Vermeir, Hendrik Slabbinck, Bart Larivière, Maurizio Mauri, Vincenzo Russo
Aantal pagina's: 13 - Moving forward and making an impact in service research: from research priorities to research methodologies(2019)
Auteurs: Bart Larivière, Jay Kandampully
Pagina's: 521 - 523Aantal pagina's: 3 - A meta-analysis of relationships linking service failure attributions to customer outcomes(2014)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Chiara Orsingher, Iris Vermeir, Bart Larivière
Pagina's: 381 - 398 - Drivers of frontline employees’ service recovery performance across cultures: A meta-analysis(2014)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Anja Van den Broeck, Bart Larivière
Pagina's: 1 - 20 - Customer intentions to invoke service guarantees: Do excellence in service recovery, type of guarantee, and cultural orientation matter?(2014)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Arne De Keyser, Bart Larivière
Pagina's: 45 - 62 - Service recovery's impact on customers next-in-line(2013)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Iris Vermeir, Bart Larivière
Pagina's: 495 - 512 - The impact of process recovery communication on customer satisfaction, repurchase intentions, and word-of-mouth intentions(2012)
Auteurs: Yves Van Vaerenbergh, Bart Larivière, Iris Vermeir
Pagina's: 262 - 279 - Linking perceptual and behavioral customer metrics to multiperiod customer profitability: A comprehensive service-profit chain application(2008)
Auteurs: Bart Larivière
Pagina's: 3 - 21