< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Anne-Sofie Vanhaeght
- Trefwoorden:Letteren, Economie en toegepaste economische wetenschappen
- Disciplines:Onderzoek van mediapubliek, Digitale media, Media- en communicatietheorie, Media- en communicatiebeleid, Methodologie voor communicatieonderzoek, Mediaonderzoeksmethodologie, Communicatie- en mediabeleid, Burgerschap, Journalistiek
Affiliaties
- Communicatiewetenschappen (Departement)
Lid
Vanaf16 sep 2013 → 22 aug 2021 - Business (Departement)
Lid
Vanaf1 feb 2020 → 30 sep 2020 - Faculteit Economische en Sociale Wetenschappen en Solvay Business School (Faculteit)
Lid
Vanaf2 aug 2012 → 5 jul 2013, 11 aug 2015 → 17 dec 2019 - Studies van Media, Vernieuwing en Technologie (Onderzoeksgroep)
Lid
Vanaf16 sep 2013 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- Voorbij de hype: in welke mate vormen interactie, co-creatie en participatie de sleutel tot het toekomstige publieke omroepproject? Een comparatieve analyse van multi-platform formats binnen publieke omroepenVanaf1 okt 2015 → 17 dec 2019Financiering: FWO mandaten
Publicaties
1 - 10 van 17
- Audience participation in public service media.(2021)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght, Karen Donders
Pagina's: 45-70Aantal pagina's: 26 - Audience participation in PSM: from a media-centric to a society-centric approach(2019)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght
Pagina's: 45-58Aantal pagina's: 14 - Literacy of digital television policies: A case study analysis of audiences’ knowledge and ‘willingness-to-know’ in Flanders, Belgium(2019)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght, Karen Donders, Leo Van Audenhove
Pagina's: 51-65 - Goal-means tree analysis: critical scrutiny of goals and means behind media policies(2019)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght
Pagina's: 595-608 - Assessing Policy IV: Goal-Means Tree Analysis(2019)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght
Pagina's: 595-608 - The need for not more, but more socially relevant audience participation in public service media(2019)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght
Pagina's: 120-137Aantal pagina's: 18 - Literacy of digital television policies(2019)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght, Karen Donders, Leo Van Audenhove
Pagina's: 51-65Aantal pagina's: 16 - Being media literate about media policy, a bridge too far in Flanders/Belgium(2019)
Auteurs: Karen Donders, Eline Livemont, Anne-Sofie Vanhaeght, Ilse Marien, Leo Van Audenhove
Pagina's: 1-22Aantal pagina's: 22 - PAR4-P - Een shift in beleidsvorming voor een menselijke digitale stad(2017)
Auteurs: Ilse Marien, Karen Donders, Anne-Sofie Vanhaeght, Nils Walravens
Pagina's: 221-237Aantal pagina's: 17 - Do ‘we’ really matter? An analysis of user motivations for online interaction with public service radio(2017)
Auteurs: Anne-Sofie Vanhaeght, Karen Donders
Pagina's: 7-25Aantal pagina's: 19