< Terug naar vorige pagina
Onderzoeker
Maarten Denoo
- Disciplines:Media- en communicatiebeleid, Media- en communicatietheorie, Informatietechnologieën, Onderzoek van mediapubliek, Media-educatie
Affiliaties
- Instituut voor Mediastudies (OE) (Onderzoekseenheid)
Lid
Vanaf1 okt 2020 → Heden
Projecten
1 - 1 of 1
- Gam(e)(a)ble: Interdisciplinair onderzoek naar de grensvervaging tussen gamen en gokken bij tienersVanaf1 okt 2020 → HedenFinanciering: Eigen Middelen zoals patrimonium, inschrijvingsgelden, giften, ....
Publicaties
1 - 7 van 7
- Profiling the Esports Bettor: Evidence from a Sample of European Video Game Consumers(2024)
Auteurs: Niels Bibert, Maarten Denoo, Bieke Zaman
- Counterplay: Circumventing the Belgian Ban on Loot Boxes by Adolescents(2023)
Auteurs: Maarten Denoo, Bruno Dupont, Eva Grosemans, Bieke Zaman, Rozane De Cock
Pagina's: 104 - 130 - Informing Children about Privacy: A Review and Assessment of Age-Appropriate Information Designs in Kids-Oriented F2P Video Games(2023)
Auteurs: Martin Sas, Maarten Denoo, Tobias Mühlberg
Pagina's: 425 - 463 - Making Complexity Measurable in Practice: A Formal Analysis of Gamble-Play media(2023)
Auteurs: Maarten Denoo, Bruno Dupont, Bieke Zaman, Eva Grosemans, Steven Malliet
- Learnings From The Case of Maple Refugees: A Story of Loot Boxes, Probability Disclosures, and Gamer Consumer Activism(2023)
Auteurs: Maarten Denoo, Eva Grosemans
Aantal pagina's: 12 - The Digital Game Analysis Protocol (DiGAP): Introducing a Guide for Reflexive and Transparent Game Analyses(2022)
Auteurs: Maarten Denoo, Bruno Dupont, Steven Malliet
- Disentangling the Motivational Pathways of Recreational Esports Gamblers: A Laddering Study(2021)
Auteurs: Maarten Denoo, Niels Bibert, Bieke Zaman
Pagina's: 1 - 15