- DE TERMINOLOGIE VAN SPRAAKKLANKSTOORNISSEN, EEN UPDATE(2023)
Auteurs: Eric Manders, Jente Verbesselt
Pagina's: 8 - 21
- Language Profiles of School-Aged Children with 22q11.2 Copy Number Variants(2023)
Auteurs: Jente Verbesselt, Jeroen Breckpot, Inge Zink, Ann Swillen
- SKO, een nieuw spraakklankonderzoek(2022)
Auteurs: Jente Verbesselt, Eric Manders
Pagina's: 10 - 18
- Parent-Reported Social-Communicative Skills of Children with 22q11.2 Copy Number Variants and Siblings(2022)
Auteurs: Jente Verbesselt, Jeroen Breckpot, Inge Zink, Ann Swillen
- Cross-sectional and longitudinal findings in patients with proximal 22q11.2 duplication: A retrospective chart study(2021)
Auteurs: Jente Verbesselt, Inge Zink, Jeroen Breckpot, Ann Swillen
Pagina's: 1 - 12
- Inzicht in variabiliteit voor spraakverstaan in gemoduleerde ruis bij normaalhorende jongvolwassenen(2019)
Auteurs: Iris Van de Ryck, Jente Verbesselt, Jan Wouters, Robin Gransier
Aantal pagina's: 95
- Kinderen met autisme leren lezen 'aap-zee-koe'(2019)
Auteurs: Jente Verbesselt
Pagina's: 51 - 56
- Voice app for the teacher student – development and testing for risk assessment and guidance(2018)
Auteurs: Jente Verbesselt, Barbara Dewit, Wivine Decoster, Peter Vos
Aantal pagina's: 145